  • 1. Data: 2018-11-03 16:31:10
    Temat: Pikaczowe DCC
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Zrobiłem sobie z curve kartę dodatkową do BGŻowej kredytówki, żeby nabijać punkty
    razem z żoną - i dziś duet biedronek/pekao zaskoczył mnie propozycją DCC przy
    płatności pikaczowej. Co prawda z PINem, bo ponad 50zł - ale jak widać pikacz przed
    DCC nie chroni. Sprawdzę następnym razem jak będzie dla mniej niż 50zł.

  • 2. Data: 2018-11-03 16:35:48
    Temat: Re: Pikaczowe DCC
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    > ponad 50zł - ale jak widać pikacz przed DCC nie chroni. Sprawdzę
    > następnym razem jak będzie dla mniej niż 50zł.

    U mnie w przypadku revoluta też próbował poniżej 50PLN
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    <tigah_-> i have 4gb for /tmp

  • 3. Data: 2018-11-03 17:20:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 3 listopada 2018 16:40:02 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > U mnie w przypadku revoluta też próbował poniżej 50PLN

    Ale biedronek czy gdzie indziej?
    Bo zapomniałem dodać, że pikacz w carrefour pół godziny później na < 50zł bez
    propozycji DCC.
    A z innych doświadczeń sprzed 2 miesięcy leclerc - pikacz bez DCC, chip z DCC, sumy <
    50zł.

    A za pół roku pikacz bez PINu do 100zł będzie :)
    Choć jak widać nie chroni to przed DCC.

  • 4. Data: 2018-11-03 17:27:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > Ale biedronek czy gdzie indziej?

    Lokalny spożywczak.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The more control, the more that requires control.