    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Halo, czy pisze z nami milioner?
    Date: Sat, 9 Dec 2017 15:15:46 +0100

    W dniu 2017-12-09 o 13:41, ń pisze:
    > Pytanie, jak wyprodukować aż 7,5 tysiąca bitcoinów?

    Piszą, że wyrzucił 4 lata temu.
    Mniej więcej wtedy czytałem o kimś, kto stary HDD odłożył na półkę i po
    chyba 10 latach stwierdził, skoro tak długo nie był mu potrzebny to
    znaczy, że już nie będzie i wyrzucił, a wkrótce spotkał informacje o
    tym, że bitcoiny podrożały i wtedy przypomniał sobie, że kiedyś dawno
    zapuścił jakiś program kopiący bitcoiny i ileś tam ich nakopał i
    zapomniał o temacie. Wtedy czytałem, że wyrzucił ponad 1mln $, a bitcoin
    był około 200$ co by się mniej więcej zgadzało.
    Jeśli to ten sam przypadek (choć wtedy było o HDD a teraz o laptopie -
    ale to mogli piszący pokręcić) to jak kopanie było ponad 14 lat temu to
    może zwykły program na komputerze mógł tyle nakopać. Z tego co pamiętam
    co czytałem te kilka lat temu to bitcoiny jak kopał były za pojedyncze
    centy i on to potraktował jako ciekawostkę i zapomniał - w końcu 10 lat
    minęło. Jeśli to było jakoś adekwatne do kosztu wydobycia to te 7500 nie
    wydaje się jakimś nadzwyczaj wysokim wynikiem.
    P.G.