  • 1. Data: 2002-10-11 10:06:24
    Temat: Grupowicze z USA
    Od: z...@p...onet.pl

    potrzebna wasza pomoc.
    w jakim banku w stanach otworzyc konto.
    ważne jest dla mnie:
    - niskie opłaty lub konto bezpłatne.
    - karta ATM/Debit.

    nie mam obywatelstwa US.
    mam 16 lat.
    dostane niedługo ITIN (banki chyba nawet go nieodróżniają od normalnego SSN).
    mieszkam na stałe w polsce.

    i oczywiście przesyłanie korespondencji przychodzącej na adres w usa do polski.

    Za doradzenie banku w którym banku mógłbym otworzyć konto z kartą ATM/Debit i
    przesyłanie korespondencji do polski oczywiście zapłace.

  • 2. Data: 2002-10-11 11:55:25
    Temat: Re: Grupowicze z USA
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    > potrzebna wasza pomoc.
    > w jakim banku w stanach otworzyc konto.
    > ważne jest dla mnie:
    > - niskie opłaty lub konto bezpłatne.
    > - karta ATM/Debit.

    Ja np.. Zalozylem sobie tutaj. http://www.psfcu.com/ Oprocentowanie
    roczne jest w porownaniu z Polska bardzo wysokie.

  • 3. Data: 2002-10-11 12:07:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marecki" <

    > Ja np.. Zalozylem sobie tutaj. http://www.psfcu.com/ Oprocentowanie
    > roczne jest w porownaniu z Polska bardzo wysokie.

    ale to nie bank tylko jakas "kooperatywa" ze skladką członkowską 20$ rocznie
    ;-))
    a tak prymitywnych stron to w życiu nie widziałem
    To jest dobry bank dla tych którzy tam siedzą a lubią się "rozmówić" po
    polsku
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-10-11 12:20:37
    Od: z...@p...onet.pl

    > Ja np.. Zalozylem sobie tutaj. http://www.psfcu.com/  Oprocentowanie
    > roczne jest w porownaniu z Polska bardzo wysokie.

    ciekawie to wygląda.
    moje pytanie:
    czy moge otworzyć konto korespondencyjnie?

  • 5. Data: 2002-10-11 13:02:37
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Marecki <o...@w...pl> wrote:

    > Ja np.. Zalozylem sobie tutaj. http://www.psfcu.com/ Oprocentowanie
    > roczne jest w porownaniu z Polska bardzo wysokie.

    Zdalnie z Poslki to założyłeś?
    Nie mahjąc adresu w USA?
    Dali Ci jakąś kartę?
    Czy to to ma normalny numer rachunku na który można przelewać kasę z
    PayPala?

    pozdrawiam,

    --
    Miernik _____________________________________
    / /

  • 6. Data: 2002-10-11 13:07:00
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    To jest Unia Polsko-Slowianska i daje najwiekszy procent z bankow z
    ubezpieczeniem F.D.I.C.
    A skladka $20 to bardzo malo, bo normalnie za konto savings w USA musisz
    wybulic miesiecznie co najmniej $6 miesiecznie jeśli będziesz miał na
    nim ponizej $2000.
    A tak wogole to zapomnij o zalozeniu konta w USA bez S.S. number, valid
    D.L. albo valid U.S. Visa, a jeszcze z adresem w Polsce to już wogole
    nie wiem czy to realne.Pokaz mi takie konto gdzie będzie ubezpieczone,
    wiarygodny bank i nie będzie wymagal powyzszego.

  • 7. Data: 2002-10-11 13:07:40
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    Nie, ale napisz do nich e-maila, może cos się zmienilo.
    Możesz napisac go po polsku.

  • 8. Data: 2002-10-11 13:10:39
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    Zalozylem osobiscie. Tak, mam normalny numer konta i dziala z PayPalem.
    Co do adresu nie wiem czy może być w Polsce, ale możesz tam zapytac
    e-mailem po...Polsku.

  • 9. Data: 2002-10-11 18:15:24
    Od: "eSERWERY" <t...@e...com.SPAM>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ATM/Debit i
    > przesyłanie korespondencji do polski oczywiście zapłace.

    Hej,
    konto mozesz zalozyc tutaj http://www.thebancorp.com jest to bank
    ubezpieczony przez F.D.I.C
    mozna zalozyc to konto poprzez internet z Polski, bedziesz musial tylko
    przeslac odpowiednie dokumenty
    ze jestes Polakiem (chodzi o IRS).

    Nie jestem pewien tylko co do wieku, nie wiem czy nie trzeba miec czasem 18
    lat

    Pytanie do ciebie co to jest ITIN ??? SSN dla osob indywidualnych EIN dla
    firm a ITIN ?
    nigdy o tym nie slyszalem, ale cala historia kredytowa opiera sie na SSN,
    ktory to kazdy otrzymuje
    niezaleznie od wieku.

    Pozdrawiam,
    Tomek O

    --
    eSERWERY.com - Web Hosting
    Serwery Wirtualne - 200MB, DARMOWA DOMENA, CGI, PHP, MySQL, Super Cpanel !

  • 10. Data: 2002-10-11 18:25:56
    Od: "eSERWERY" <t...@e...com.SPAM>

    > To jest Unia Polsko-Slowianska i daje najwiekszy procent z bankow z
    > ubezpieczeniem F.D.I.C.

    Hej,
    gdzie to jest napisane ze sa ubezpieczeni F.D.I.C ? nie moglem tego znalezc
    na stronie

    > A skladka $20 to bardzo malo, bo normalnie za konto savings w USA musisz
    > wybulic miesiecznie co najmniej $6 miesiecznie jeśli będziesz miał na
    > nim ponizej $2000.

    to nie jest prawda, oplaty sa ale troche przesadziles. Na ogol oplata jest
    miesieczna
    (mowie o kontach checking, savings nigdy nie mialem) gdy nie masz
    minimalnego
    stanu konta utrzymanego. Ja np. w Bank One mam oplate $8 gdy stan konta jest
    mniejszy od $750 (polecam Bank One, Wells Fargo, i trzymajcie sie z daleka
    od
    Bank Of America). Poza tym na kontach checking raczej nie ma oprocentowania,
    oprocentowane sa konta savings (jak sama nazwa wskazuje do oszczedzania)

> [...]
    > nie wiem czy to realne.Pokaz mi takie konto gdzie będzie ubezpieczone,
    > wiarygodny bank i nie będzie wymagal powyzszego.

    co do SSN to sie zgadzam... raczej bardzo ciezko bedzie bez numeru,
    co do prawo jazdow i wizy to nie powiniennes miec problemow bo mozesz
    pokazac inny dokument tozsamosci niz DL (prawo jazdy) a wizy to banki wogole
    nie
    chca ogladac (przynajmniej w IN i FL)

    Pozdrawiam,
    Tomek O.