    From: "eSERWERY" <t...@e...com.SPAM>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Grupowicze z USA
    Date: Fri, 11 Oct 2002 20:25:56 +0200

    > To jest Unia Polsko-Slowianska i daje najwiekszy procent z bankow z
    > ubezpieczeniem F.D.I.C.

    Hej,
    gdzie to jest napisane ze sa ubezpieczeni F.D.I.C ? nie moglem tego znalezc
    na stronie

    > A skladka $20 to bardzo malo, bo normalnie za konto savings w USA musisz
    > wybulic miesiecznie co najmniej $6 miesiecznie jeśli będziesz miał na
    > nim ponizej $2000.

    to nie jest prawda, oplaty sa ale troche przesadziles. Na ogol oplata jest
    miesieczna
    (mowie o kontach checking, savings nigdy nie mialem) gdy nie masz
    minimalnego
    stanu konta utrzymanego. Ja np. w Bank One mam oplate $8 gdy stan konta jest
    mniejszy od $750 (polecam Bank One, Wells Fargo, i trzymajcie sie z daleka
    od
    Bank Of America). Poza tym na kontach checking raczej nie ma oprocentowania,
    oprocentowane sa konta savings (jak sama nazwa wskazuje do oszczedzania)

    > A tak wogole to zapomnij o zalozeniu konta w USA bez S.S. number, valid
    > D.L. albo valid U.S. Visa, a jeszcze z adresem w Polsce to już wogole
    > nie wiem czy to realne.Pokaz mi takie konto gdzie będzie ubezpieczone,
    > wiarygodny bank i nie będzie wymagal powyzszego.

    co do SSN to sie zgadzam... raczej bardzo ciezko bedzie bez numeru,
    co do prawo jazdow i wizy to nie powiniennes miec problemow bo mozesz
    pokazac inny dokument tozsamosci niz DL (prawo jazdy) a wizy to banki wogole
    nie
    chca ogladac (przynajmniej w IN i FL)

    Pozdrawiam,
    Tomek O.

    --
    eSERWERY.com - Web Hosting
    Serwery Wirtualne - 200MB, DARMOWA DOMENA, CGI, PHP, MySQL, Super Cpanel !