    From: "eSERWERY" <t...@e...com.SPAM>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Grupowicze z USA
    Date: Fri, 11 Oct 2002 20:15:24 +0200

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3355.00003adb.3da6a2a0@newsgate.onet.pl...
    > potrzebna wasza pomoc.
    > w jakim banku w stanach otworzyc konto.
    > ważne jest dla mnie:
    > - niskie opłaty lub konto bezpłatne.
    > - karta ATM/Debit.
    >
    > nie mam obywatelstwa US.
    > mam 16 lat.
    > dostane niedługo ITIN (banki chyba nawet go nieodróżniają od normalnego
    SSN).
    > mieszkam na stałe w polsce.
    >
    > i oczywiście przesyłanie korespondencji przychodzącej na adres w usa do
    polski.

    > Za doradzenie banku w którym banku mógłbym otworzyć konto z kartą
    ATM/Debit i
    > przesyłanie korespondencji do polski oczywiście zapłace.

    Hej,
    konto mozesz zalozyc tutaj http://www.thebancorp.com jest to bank
    ubezpieczony przez F.D.I.C
    mozna zalozyc to konto poprzez internet z Polski, bedziesz musial tylko
    przeslac odpowiednie dokumenty
    ze jestes Polakiem (chodzi o IRS).

    Nie jestem pewien tylko co do wieku, nie wiem czy nie trzeba miec czasem 18
    lat

    Pytanie do ciebie co to jest ITIN ??? SSN dla osob indywidualnych EIN dla
    firm a ITIN ?
    nigdy o tym nie slyszalem, ale cala historia kredytowa opiera sie na SSN,
    ktory to kazdy otrzymuje
    niezaleznie od wieku.

    Pozdrawiam,
    Tomek O

    --
    eSERWERY.com - Web Hosting
    Serwery Wirtualne - 200MB, DARMOWA DOMENA, CGI, PHP, MySQL, Super Cpanel !