  • 1. Data: 2002-10-11 07:22:31
    Temat: i krew mnie zalewa - mBank
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Jeszcze jeden raz i wracam do PKOBP.
    Przeprosze sie z marmurkami, bo mBank dziala chyba na zasadzie przypadku.
    Dzis probowalem zaplacic karta za benzyne i co ?
    Odmowa : operacja niewykonalna. Dobrze ze mialem gotowke.
    Rozumiem, ze raz na rok, moze sie zdarzyc,
    ale w tamtym tygodniu tez tak mialem, jeden sklep, odmowa,
    inny pol godziny pozniej wszystko OK.

    Na cholere bank, ktory tak skutecznie chroni pieniadze przed wlascicielem ?

    Z glupia karta Expres PKOBP nie mialem takich problemow.

    MarcinP

  • 2. Data: 2002-10-11 08:08:48
    Temat: Re: i krew mnie zalewa - mBank
    Od: "KobiK" <k...@i...pl>

    > Dzis probowalem zaplacic karta za benzyne i co ?
    > Odmowa : operacja niewykonalna. Dobrze ze mialem gotowke.

    Ja jeszcze nigdy nie mialem problemow z karta mBank podczas placenia. Ale za
    to czesto slysze w hipermakecie HIT taka informacje: "Z powodu awarii czegos
    tam karty wydane przez PKO nie bede przyjmowane, przepraszamy..."

    Pozdrawiam,
    Kobik.

  • 3. Data: 2002-10-11 08:14:42
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    ?

    > Z glupia karta Expres PKOBP nie mialem takich problemow.

    hmmm.. dziwni ludzie ...
    a nie lepiej mieć przy sobie kartę mBanku, PKOBP i na przykład WBK ?
    a jeszcze lepiej mieć jakąś maestro - na przykład LG
    zawsze trzykrotnie większe szanse, że jedna z nich zadziała

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2002-10-11 08:26:52
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > a jeszcze lepiej mieć jakąś maestro - na przykład LG
    > zawsze trzykrotnie większe szanse, że jedna z nich zadziała

    Chyba nie ma innej mozliwosci, choc coraz bardziej sie przekonuje,
    ze moi rodzice maja racje, nie ma jak gotowka, a te karty....
    dziwne jakies :-)

    MarcinP

  • 5. Data: 2002-10-11 08:33:27
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Odmowa : operacja niewykonalna. Dobrze ze mialem gotowke.

    A najlepsze, ze pani na stacji popatrzyla na karte i powiedziala:
    tego banku nie znam, ale dam panu wydruk z kasy (Odmowa)
    to jak pan do nich pojdzie, to im pokaze, ze cos jest nie tak.

    Glupi jakis jestem.

    MarcinP

  • 6. Data: 2002-10-11 08:42:56
    Od: Brodsky <B...@i...WyskrobTo.pl>

    MarcinP nadaje:

    >Chyba nie ma innej mozliwosci, choc coraz bardziej sie przekonuje,
    >ze moi rodzice maja racje, nie ma jak gotowka, a te karty....
    >dziwne jakies :-)

    Też to przeszedłem: 5-6 lat temu nawet za gazetę Visę podsuwałem, a dziś
    już tylko do bankomatów kart używam (a i to po odpowiednich zabiegach
    kamuflujących).

    --
    Brodsky

  • 7. Data: 2002-10-11 09:40:09
    Od: s...@i...pl

    hmmmm.... dziwni ludzie.....
    Po co miec konto w trzech bankach jak mozna w jednym? O PKO BP mozna mowic
    rozne rzeczy, ale wyglada na to, ze wszystko tam dziala.

  • 8. Data: 2002-10-11 10:12:18
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    <s...@i...pl> wrote in message news:ao669o$gdb$1@news.tpi.pl...
    > hmmmm.... dziwni ludzie.....
    > Po co miec konto w trzech bankach jak mozna w jednym? O PKO BP mozna mowic
    > rozne rzeczy, ale wyglada na to, ze wszystko tam dziala.

    nie wiem jak długo kolega korzysta z PKOBP i z jakich usług..
    ja korzystam ponad 8 lat i wykorzystałem już chyba 90% dostępnych usług
    i twierdzę, że jedyne rzeczy, do której dobrze nadaje się PKOBP to:
    - kredyt odnawialny
    - wypłaty z bankomatów
    - zlecenia stałe (aczkolwiek tutaj jest ryzyko, że ktoś telefonicznie zmieni
    numer konta, datę zlecenia i jego kwotę i oczyści nam rachunek ...
    testowałem :)

    a na pewno największą i najpoważniejszą wadą PKOBP jest niekompetencja
    pracowników i kolejki, kolejki, kolejki ...

    na szczęście ostatnio wymyślono coś takiego jak terminal samoobsługowy :))),
    a bardzo niewiele osób z niego korzysta i tam nie ma kolejek

    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2002-10-11 10:33:49
    Od: s...@i...pl

    Korzystam wlasnie z tych trzech wymienionych :-)) Kolejki zaleza od oddzialu -
    moj jest w miare nowy i kolejek tam nie ma. Z dostepu przez telefon nie
    korzystam - nie mam go aktywowanego, wiec nikt sie pode mnie nie podszyje
    (a jesli juz to jestem kryty). Saldo z poprzedniego dnia przychodzi SMS-em.
    W banku nie bylem juz od ladnych paru miesiecy, bo tez nie widze potrzeby
    chodzic tam regularnie. Duzym ulatwieniem sa zlecenia stale na zmienna kwote,
    i to jest dla mnie jeden z powazniejszych argumentow dla mnie przemawiajacych
    za tym bankiem. jak cos bede musial wplacic, albo zrobic przelew, ktory nie
    jest na zleceniach stalych to zrobie to przez bankomat z funkcja depozytowa
    (jakby w srodku byly kolejki). W tym zakresie uslug jakich potrzebuje jest to
    dla mnie bank niemal idealny.

  • 10. Data: 2002-10-11 11:14:35
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Napisz to na forum mBanku, a z pewnoscia uslyszysz mantre powtarzana przez
    np. W.Bolanowskiego:
    "VE do ekonta + ekarta daje funkcjonalnosc VC"
    Mialem to co Ty kilka razy. A proba zaplaty VE gdzies w Niemczech konczy
    sie tym, ze sprzedawcy pytaja, czy to karta zabawkowa...
    MM