  • 21. Data: 2012-04-25 10:07:16
    Temat: Re: Getin tez zwraca za paliwo
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 09:20:45 +0200, Waldek napisał(a):

    > Jednak biorac przecietnego spalacza benzyny w miescie
    > dojezdzajacego np. codziennie do pracy ~10km x2
    > i powiedzmy sporadycznie poza miasto w weekend
    > 30 litrow to za malo - no chyba ze jezdzi jakąś "pierdziawką" :D

    Oczywiście i od początku twierdzę, że nie jest to oferta dla każdego.
    Szczęśliwie kilka miesięcy temu przebiegi mi znacznie spadły, ale do pracy
    już nie mam 16 km, a dwa piętra, a z dzieckiem do/z przedszkola wolimy
    śmignąć rowerami :)
    Z drugiej strony, jeśli ktoś lubi kombinować, limit można sobie zwiększyć -
    szwagier już nakłonił żonę do współpracy, można też przy tankowaniu płacić
    tyleityle Getinem, resztę - Meritum. Na tej grupie o półgroszówki się
    zabijano, to co dopiero o złotówki ;)

    AK

  • 22. Data: 2012-04-25 10:38:14
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    >Na tej grupie o półgroszówki się zabijano, to co dopiero o złotówki ;)

    Ale chyba przyznasz ze bardziej "dla sportu" niz dla zysku :D
    no i zalozenie lokat na kwote X bylo mniej upierdliwe
    niz pilnowanie "wypracowania" zwrotu kartą w GB ;)

    W porownaniu Meritek jest praktycznie bezstresowy
    nawet gdybys nagle wyjechal na pol roku na wyspy hula-gula ;)

  • 23. Data: 2012-04-25 12:30:06
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 25 Apr 2012 10:38:14 +0200, Waldek napisał(a):

    > Ale chyba przyznasz ze bardziej "dla sportu" niz dla zysku :D

    Pewnie, że przyznam, chociaż te 30 zł miesięcznie to też raczej dla sportu
    i satysfakcji z bycia w grupie finansowanej przez banki, a nie finansującej
    je :) Chociaż, tak podliczając wszystko razem, to trochę fajnej elektroniki
    instytucje finansowe żonie i mnie zasponsorowały.

    > no i zalozenie lokat na kwote X bylo mniej upierdliwe
    > niz pilnowanie "wypracowania" zwrotu kartą w GB ;)

    Dwie operacje kartą - jedna na stacji, druga w domu :)

    > W porownaniu Meritek jest praktycznie bezstresowy
    > nawet gdybys nagle wyjechal na pol roku na wyspy hula-gula ;)

    A tam nie mają stacji benzynowych i internetu? ;)

    AK

  • 24. Data: 2012-04-25 13:24:44
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > A tam nie mają stacji benzynowych i internetu? ;)

    Dla Meritka sa, dla GB nie wiem
    - nie wczytywalem sie az tak dokladnie

  • 25. Data: 2012-04-25 18:18:29
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości

    > Dla Meritka sa, dla GB nie wiem
    > - nie wczytywalem sie az tak dokladnie

    - GB tylko na krajowych stacjach

  • 26. Data: 2012-04-30 04:25:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" op.wda5j6r528x4t2@saturn

    : byl zalaczony jeszcze wykres to juz miodzio ;).

    Kreśl do woli. :)

    http://deadline.3x.ro/

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2012-04-30 04:31:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jn8d55$rc$...@n...news.atman.pl

    > W porownaniu Meritek jest praktycznie bezstresowy
    > nawet gdybys nagle wyjechal na pol roku na wyspy hula-gula ;)

    Trzeba by zastrzec debetówkę merytoryczną.

    -=-

    BTW -- ja właśnie wykastrowałem Delfinka. :)
    Chciał mBank reklamacji 10 minut -- więc (; dałem. ;)
    Skasowałem i kredytówkę, i debetówkę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-04-30 04:34:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jn8mtc$bqs$...@n...news.atman.pl

    > Dla Meritka sa, dla GB nie wiem
    > - nie wczytywalem sie az tak dokladnie

    A co to znaczy, że jest internet w meritku?
    O czym ja znów nie wiem? Meritek zwraca 4% za internetowe transakcje?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2012-04-30 07:50:57
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jnktq7$61v$1@inews.gazeta.pl...

    > Trzeba by zastrzec debetówkę merytoryczną.

    Blad - Merit deklaruje ze rozlicza zagraniczne tankowania - Getin nie

  • 30. Data: 2012-04-30 10:20:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jnl983$r53$...@n...news.atman.pl

    > Blad - Merit deklaruje ze rozlicza zagraniczne tankowania - Getin nie

    Więc przepraszam.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'