  • 1. Data: 2010-04-06 11:39:15
    Temat: Getin - przelew z karty
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    Witam.
    Czy w Getin Banku przelewy z karty kredytowej znowu sa darmowe? Nie
    widze nigdzie na ich stronie informacji o tym, zeby to cos kosztowalo.

    pzdr. ledres

  • 2. Data: 2010-04-06 15:25:07
    Temat: Re: Getin - przelew z karty
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 6 Kwi, 13:39, ledres <l...@u...op.pl> wrote:
    > Witam.
    > Czy w Getin Banku przelewy z karty kredytowej znowu sa darmowe? Nie
    > widze nigdzie na ich stronie informacji o tym, zeby to cos kosztowalo.

    Od 1 kwietnia jest prowizja 2 % .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2010-04-06 15:44:22
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    Erazmus pisze:

    > Od 1 kwietnia jest prowizja 2 % .

    A gdzie to jest napisane? Bo ja na ich stronie nie widze informacji na
    ten temat, a wrecz jest napisane, ze jest to usluga darmowa:
    http://www.karty.getinbank.pl/faq,13.html

    pzdr. ledres

  • 4. Data: 2010-04-06 17:07:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Apr 2010 17:44:22 +0200, ledres napisał(a):

    > A gdzie to jest napisane? Bo ja na ich stronie nie widze informacji na
    > ten temat, a wrecz jest napisane, ze jest to usluga darmowa:
    > http://www.karty.getinbank.pl/faq,13.html

    Jak podpisujesz umowę o kartę to poświadczasz swoim podpisem, że
    zapoznałeś się z TOiP czy z FAQ?

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-04-06 18:23:10
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    xbartx pisze:

    > Jak podpisujesz umowę o kartę to poświadczasz swoim podpisem, że
    > zapoznałeś się z TOiP czy z FAQ?

    To jest link do ich TOiP, tez nie ma o tym ani slowa z tego co widze:
    http://www.getinbank.pl/291.php
    Ponawiam pytanie gdzie jest opisana ta oplata, a jesli nie ma, to skad
    wiadomo, ze ona istnieje.

    pzdr. ledres

  • 6. Data: 2010-04-06 22:12:35
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 6 Kwi, 20:23, ledres <l...@u...op.pl> wrote:

> [...]
    widze:http://www.getinbank.pl/291.php
    > Ponawiam pytanie gdzie jest opisana ta oplata, a jesli nie ma, to skad

    Chociażby na wyciągach z karty kredytowej, przesyłanych do klientów.
    Bank informował w ten sposób wcześniej o wprowadzonej zmianie w TOiP.

  • 7. Data: 2010-04-07 05:46:15
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    k...@g...pl pisze:

    widze:http://www.getinbank.pl/291.php

    > Chociażby na wyciągach z karty kredytowej, przesyłanych do klientów.
    > Bank informował w ten sposób wcześniej o wprowadzonej zmianie w TOiP.

    No to jak dla mnie to jest oszukiwanie nowych klientow, dla ktorych ta
    usluga moze byc powodem brania tej karty (no chyba ze to jest gdzies
    napisane, a ja jestem slepy).

    pzdr. ledres

  • 8. Data: 2010-04-07 14:30:58
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 7 Kwi, 07:46, ledres <l...@u...op.pl> wrote:

    widze:http://www.getinbank.pl/291.php

    > No to jak dla mnie to jest oszukiwanie nowych klientow, dla ktorych ta
    > usluga moze byc powodem brania tej karty (no chyba ze to jest gdzies
    > napisane, a ja jestem slepy).

    TOiP na stronie nie jest zaaktualizowany co dobrze o banku nie
    świadczy.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus