  • 1. Data: 2010-04-05 19:59:59
    Temat: PKO BP _ pytanie
    Od: JB <j...@o...pl>

    Witam.
    Posiadam konto w PKOBP I kredyt hipoteczny. W ubiegłym roku nastąpiła
    zmiana opłat i prowizji. Usiłowałem wówczas zrezygnować z konta
    prosząc o wyznaczenie konta technicznego (które de facto i tak
    istnieje) do spłaty zadłużenia. Okazało sie ze wiąże się to z aneksem
    i kosztem 150 pln. Wiem ze są osoby którym bank uległ i zniósł opłatę.
    teraz kiedy ponowiłem pytanie ten sam aneks kosztuje już tylko 50 pln.
    Nie wiem czy tak wygórowana opłata nie była tylko zagrywką by zbyt
    dużo ludzi nie uciekło z banku.

    Czy gdzieś można zgłosić takie zachowanie banku? Przyznam że to nie
    pierwsza "myk" molochu PKOBP.

    Aha i powodzenia Panie Macierzyński, szkoda że w PKOBP.

  • 2. Data: 2010-04-07 20:53:50
    Temat: Re: PKO BP _ pytanie
    Od: Karol MARCHEWKA <K...@S...pl>

    W dniu 2010-04-05 21:59, JB pisze:

> [...]
    > teraz kiedy ponowiłem pytanie ten sam aneks kosztuje już tylko 50 pln.
    > Nie wiem czy tak wygórowana opłata nie była tylko zagrywką by zbyt

    Co to znaczy konto techniczne???

    Również mam konto w PKOBP tylko po to aby:
    1. ostatniego dnia roboczego miesiąca wpłacić pieniązki na ratę
    2. pierwszego dnia roboczego bank pobrał mi ratę
    3. raz w miesiącu pobrał za tę przyjemność 6,90 + 2,00 za dostęp do
    konta on-line

    Summa sumarum (6,90 + 2,00) * 12m-cy * 10 (lat do końca kredytu)
    wychodzi 1068zł więc nawet te 150zł za aneks o koncie technicznym mnie
    nie przerażałby...

    Karol