  • 1. Data: 2010-04-06 12:02:31
    Temat: Konto firmowe
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    Witam
    Poleci ktoś konto dla 1 osobowej działalności?
    Byle nie MBank ;) mam wyrobioną opinię na ten temat i koniec.
    Głównie tanio powinno być i on-line. Przelewy kilka w miesiącu w tym
    zus itp.

    Robak

  • 2. Data: 2010-04-06 12:03:53
    Temat: Re: Konto firmowe
    Od: z...@o...pl

    > Witam
    > Poleci kto&#65533; konto dla 1 osobowej działalno&#65533;ci?
    > Byle nie MBank ;) mam wyrobionš opinię na ten temat i koniec.
    > Głównie tanio powinno być i on-line. Przelewy kilka w miesišcu w tym
    > zus itp.

    a gdzie kolega ma dotychczasowe konto osobiste?
    jakie kolega ma placówki bankowe koło domu?
    jakie kolega ma bankomaty koło domu?

    nie wiem, co to za działalność, ale wg mnie
    warunek "tanio powinno być" musi uwzględniać
    CZAS przedsiębiorcy, jako zasób bardzo cenny.

  • 3. Data: 2010-04-06 13:43:49
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Sir_Robak" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Byle nie MBank ;) mam wyrobioną opinię na ten temat i koniec.
    > Głównie tanio powinno być i on-line. Przelewy kilka w miesiącu w tym zus

    meritum lub VW bank

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 4. Data: 2010-04-06 22:29:23
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    multi?
    ja jestem zadowolony
    Arek

  • 5. Data: 2010-04-09 07:41:35
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-04-06 14:02, Sir_Robak pisze:
> [...]
    > Byle nie MBank ;) mam wyrobioną opinię na ten temat i koniec.
    > Głównie tanio powinno być i on-line. Przelewy kilka w miesiącu w tym zus

    Może Alior?

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl