  • 1. Data: 2010-04-05 18:27:00
    Temat: eurokonto net do wpłat gotówki
    Od: Peet <w...@a...com>

    Rzut kamieniem od mieszkania mam placówkę żubra i nawet nigdy jakoś nie
    zastanawiałem się czy mają jakieś darmowe konto, aż do teraz. Wyczytałem
    gdzieś że oferują darmowe konto pod nazwą eurokonto net, podobno karta
    jest płatna, ale można jej nie brać i tak się zastanawiam czy to byłaby
    dobra opcja darmowego wpłacania kasy i przelewania jej dalej?

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kontaosobiste/e
    urokonto_net/

  • 2. Data: 2010-04-05 22:10:30
    Temat: Re: eurokonto net do wpłat gotówki
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Peet <wiesminY@ahoocom> napisal w wiadomosci
    > oferują darmowe konto pod nazwą eurokonto net, podobno karta
    > jest płatna, ale można jej nie brać i tak się zastanawiam czy to byłaby
    > dobra opcja darmowego wpłacania kasy i przelewania jej dalej?

    Wplaty/wyplaty w placowkach sa beplatne. Przelewy zewnetrzne rowniez (pod
    warunkiem autoryzacji poprzez karte kodow jednorazowych badz PekaoToken -
    SMS zatwierdzajacy kosztuje 20gr). Uzywam do tych samych celow - dziala...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info