  • 1. Data: 2014-03-05 14:42:40
    Temat: Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    Prawie rok temu napisałem wujkowi reklamację do Getinu. Po trzech miesiącach przyszła
    odpowiedź, że potrzebują czasu do namysłu. I od tego czasu nic.

    Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co mogę
    teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie
    pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.

  • 2. Data: 2014-03-05 17:28:59
    Temat: Re: Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-03-05 14:42, Glaukon pisze:
> [...]
    teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie
    pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.

    jeżeli poniosłeś jakieś wymierne straty finansowe to napisz, że
    kierujesz sprawę do arbitra bankowego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-03-05 21:35:56
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co
    mogę teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali,
    tylko nie pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.
    --------------------
    Zgłoś do KNF, jest na stronie odpowiedni formularz.
    Na pewno zadziała-sprawdzone.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2014-03-06 13:20:10
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu środa, 5 marca 2014 14:42:40 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:

    > Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co mogę
    teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie
    pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.

    ja troche OT, ale zlozylem kolejna reklamacje w Polbanku, na transakcje karta
    (obciazylo karte dwa razy) po kilku dniach dostalem sms ze reklamacja zostala uznana.
    Poprzednio reklamowalem fraudy, na wieksza kwote i trwalo to duzo dluzej (prawie 3
    miesiace chyba), ale tez sprawe zalatwiono pozytywnie,

    jeszcze wczesniej reklamacja nieudanej transakcji w automacie biletowym we Wloszech
    (pobralo kase choc biletu nie wydal tylko sie zawiesil) tez zostala rozpatrzona
    pozytywnie. Tak wiec pod wzgledem reklamacyjnym jestem z Polbanku zadowolony.