eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle) › Re: Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
  • X-Received: by 10.140.24.149 with SMTP id 21mr23261qgr.32.1394108410762; Thu, 06 Mar
    2014 04:20:10 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.24.149 with SMTP id 21mr23261qgr.32.1394108410762; Thu, 06 Mar
    2014 04:20:10 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!ur14no2871
    042igb.0!news-out.google.com!bw18ni3076qab.1!nntp.google.com!w5no1793883qac.0!p
    ostnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 6 Mar 2014 04:20:10 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.245.68.119;
    posting-account=FthFwQoAAADLbDIUlgRn0BvaiXL2MwXe
    NNTP-Posting-Host: 195.245.68.119
    References: <4...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Getin nie odpowiada na reklamację (jak zwykle)
    From: Krzysiek <k...@o...pl>
    Injection-Date: Thu, 06 Mar 2014 12:20:10 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:600495
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 5 marca 2014 14:42:40 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:

    > Przy poprzedniej reklamacji było tak samo, to ich standardowa procedura. Co mogę
    teraz zrobić? Poprzednim razem jakoś ich pogoniłem i reklamację uznali, tylko nie
    pamiętam, na co się trzeba powołać albo co zrobić.

    ja troche OT, ale zlozylem kolejna reklamacje w Polbanku, na transakcje karta
    (obciazylo karte dwa razy) po kilku dniach dostalem sms ze reklamacja zostala uznana.
    Poprzednio reklamowalem fraudy, na wieksza kwote i trwalo to duzo dluzej (prawie 3
    miesiace chyba), ale tez sprawe zalatwiono pozytywnie,

    jeszcze wczesniej reklamacja nieudanej transakcji w automacie biletowym we Wloszech
    (pobralo kase choc biletu nie wydal tylko sie zawiesil) tez zostala rozpatrzona
    pozytywnie. Tak wiec pod wzgledem reklamacyjnym jestem z Polbanku zadowolony.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1