  • 1. Data: 2012-12-30 19:35:40
    Temat: Getin - Jak aktywować kartę TAN z poziomu aplikacji?
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    Przysłali z Getinu nową kartę TAN, a w liście piszą, że aktywować można również
    samodzielnie "z poziomu aplikacji GB". Jak to się robi?

  • 2. Data: 2013-01-01 15:30:13
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2012 19:35:40 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:
    > Przysłali z Getinu nową kartę TAN, a w liście piszą, że aktywować można również
    samodzielnie "z poziomu aplikacji GB". Jak to się robi?

    Informacje -> Wnioski -> Nowy wniosek i wybierasz z pola wyboru "Typ wniosku" -
    Aktywacja karty TAN - Kl. Indywidualny

  • 3. Data: 2013-01-03 15:36:42
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Informacje -> Wnioski -> Nowy wniosek i wybierasz z pola wyboru "Typ wniosku" -
    Aktywacja karty TAN - Kl. Indywidualny

    Dziękuję, sam bym tego nie znalazł. Na aktywację czekałem dwie-trzy godziny.

  • 4. Data: 2013-12-12 14:42:03
    Od: m...@g...com

  • 5. Data: 2014-02-14 19:28:34
    Od: a...@g...com

  • 6. Data: 2014-02-14 19:30:59
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2012 19:35:40 UTC+1 użytkownik Glaukon napisał:
    > Przysłali z Getinu nową kartę TAN, a w liście piszą, że aktywować można również
    samodzielnie "z poziomu aplikacji GB". Jak to się robi?

    proszę o podpowiedz

  • 7. Data: 2015-08-09 19:36:15
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 14:36:42 UTC użytkownik Glaukon napisał:
    Aktywacja karty TAN - Kl. Indywidualny

    Dziękuję, sam bym tego nie znalazł. Na aktywację czekałem dwie-trzy godz

    jaki typ wniosku.... nie ma nic takiego.... help !!!

  • 8. Data: 2015-08-09 19:55:33
    Od: k...@g...com

    help !!!

  • 9. Data: 2015-08-09 20:10:29