  • 11. Data: 2020-07-05 16:22:02
    Temat: Re: Getin Bank - niezgodność salda
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5f01d4eb$0$17353$6...@n...neostrada.pl

    > Temperatura Corków w okolicy 45°C, TjMax to chyba pełna stówka, czyli przed
    smarowaniem

    W tych oko_licz_nościach to ważne -- temperatura wokoło mnie to ponad 26°C, czyli
    ~taka,
    przy której tuż przed napastowaniem ten laptop nie chciał nawet dokończyc odpalania
    WXP.

    - zegarki obu Corków skaczą od 1028 MHz do 2184MHz
    (maksymalne zegarki -- 2643MHz_C0 i 2341MHz_C1, jeśli wierzyć HWInfo 6.24itd.)
    - obciążenie CPU od 5% do 20%, średnio 8% (chwilowo skoczyło powyżej 94%)
    - temperatura Corków wzrosła do 55°C (od ~kwadransa skacze pomiędzy 54°C i 55°C)
    w tle szarpanie dwoma dyskami; ich temp. to 42°C i 48°C

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 12. Data: 2020-07-06 22:59:36
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5efef6b9$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    da.pl...
    >J.F. napisał(a) w wiadomości:
    ><5efe23c9$0$536$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Ja nie zauwazylem. Moze i miala, kto by czytal regulaminy :-)
    >
    >Tylko troche mnie dziwi, ze klony mialy inne systemy :-)

    Może kiedyś miały podobne ale w Idei od nowego interfejsu
    zaczęło działać inaczej.
    Podobne to mieli (mają?) metody marketingowe: przy przelewie
    wychodzącym proponowali lokaty o lepszym oprocentowaniu.

    >[...]

    3.07.2020 21:30 (!) SMS że odpowiedź w serwisie. Ale tam
    tylko potwierdzenie przyjęcia reklamacji (właściwie mojej
    odpowiedzi, że nie zadziałało) już inna osoba i że muszą do
    dodatkowej weryfikacji...
    6.07.2020 inna przeglądarka, inny komp - bez zmian.

    c.d.n.

    Arek

  • 13. Data: 2020-07-12 18:53:15
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Arek napisał(a) w wiadomości: <5f0390f6$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>...
> [...]
    >dodatkowej weryfikacji...
    > 6.07.2020 inna przeglądarka, inny komp - bez zmian.

    9.07.2020
    Przed południem - bez zmian

    Ok. południa w bankowości telefonicznej lektor podał
    prawidłowe saldo dostępnych środków. Rozmowa z konsultantką:
    znowu "zsynchronizała" konto, widzi, że było zgłoszenie
    problemu.

    Po godz. 18. w zakładce Konta saldo już prawidłowe. Nie
    wiem czy to skutek "przeczyszczenia" sprawdzeniem w
    bankowości telefonicznej, "synchronizacji" konsultantki
    czy informatycy wzięli się do roboty. Ale w historii wciąż
    bez odsetek.
    Logowanie do bakowości tel. nieudane - nieprawidłowy login (!).
    Telefon do banku - dłuższe oczekiwanie: znają problem,
    ostatnio wiele osób dzwoniło (i właśnie dzwoni, linia zapchana).
    Z 30.06 na 1.07 coś poprawiali w systemie i nie wyszło.
    Sugerują, że "nieprawidłowy login" to też efekt przeciążenia.

    10.07.2020
    Bez zmian: saldo prawidłowe, w historii saldo wciąż bez
    odsetek.
    Przelew z ROR na KO i... się "zsynchronizowało" tzn.
    w historii dodałasię kwota przelewu i dodatkowo odsetki.
    A że takie zapisy w historii rachunku drwią sobie z
    rachunkowości i z podstaw arytmetyki...

    Arek

  • 14. Data: 2020-07-21 21:13:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" 5f0b4017$0$540$6...@n...neostrada.pl

    > A że takie zapisy w historii rachunku drwią
    > sobie z rachunkowości i z podstaw arytmetyki...

    Pracownicy GetinBanku pracują -- nie mają czasu
    na rozmyślania o arytmetyce... ;)

    --