  • 1. Data: 2020-07-02 22:33:09
    Temat: Nowe miedzymordzie BP
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy Oni już mają emerytów w d...?
    Przed wyborami???
    Jak w tym nowym g... znaleźć zdefiniowanych odbiorców -> historię transakcji z nimi?

  • 2. Data: 2020-07-03 14:59:19
    Temat: Re: Nowe miedzymordzie BP
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Jul 2020 22:33:09 +0200, w
    <5efe4486$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>, ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

    > Czy Oni już mają emerytów w d...?
    > Przed wyborami???
    > Jak w tym nowym g... znaleźć zdefiniowanych odbiorców -> historię transakcji z
    nimi?

    U mnie nic się nie zmieniło.

  • 3. Data: 2020-07-03 17:32:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jaką masz ścieżkę do odbiorców zdefiniowanych -> Historia (danego odbiorcy)?

    -----

  • 4. Data: 2020-07-03 17:34:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > U mnie nic się nie zmieniło.

    Ale BP to "Bank Pocztowy" czy PKO BP?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2020-07-04 08:50:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-03 o 17:34, Kamil Jońca pisze:

    > Ale BP to "Bank Pocztowy" czy PKO BP?

    A ja tylko rzuciłem okiem i pomyślałem, że literówka BNP :-)

  • 6. Data: 2020-07-05 17:35:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-07-04 o 08:50, cef pisze:

> [...]

    :D

    > A ja tylko rzuciłem okiem i pomyślałem, że literówka BNP :-)

    Ciekawe, co wspólnego z grupą o bankach może mieć koncern paliwowy?

    --
    - Akarm

  • 7. Data: 2020-07-05 18:05:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    [...]
    > Ciekawe, co wspólnego z grupą o bankach może mieć koncern paliwowy?

    Np. może mieć wspólną promocję czy kartę lojalnościową. Może jesteś zbyt
    młody, żeby pamiętać, że Citi miało KK wspólnie z BP. Każdy zakup
    opłacony tą kartą nabijał punkty.
    KJ

  • 8. Data: 2020-07-06 12:18:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-07-05 o 18:05, Kamil Jońca pisze:

    > Np. może mieć wspólną promocję czy kartę lojalnościową. Może jesteś zbyt
    > młody, żeby pamiętać, że Citi miało KK wspólnie z BP. Każdy zakup
    > opłacony tą kartą nabijał punkty.

    I dlatego nowy interfejs stacji benzynowych należy omawiać na grupie
    bankowej? No to faktycznie, pewnie jestem na to za młody...

    ... bo jeszcze aż tak mocno rozumu mi nie odebrało.

    --
    - Akarm

  • 9. Data: 2020-07-06 12:32:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > I dlatego nowy interfejs stacji benzynowych należy omawiać na grupie
    > bankowej? No to faktycznie, pewnie jestem na to za młody...

    Nie pytałeś się o interfejs tylko o koncern paliwowy.
    A skrót BP może w kontekście grupy mieć co najmniej 2 rozwinięcia, o
    czym wcześniej napisałem.

    EOT z mojej strony.

    KJ

  • 10. Data: 2020-07-06 12:34:13