    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin Bank - niezgodność salda
    Date: Mon, 6 Jul 2020 22:59:36 +0200

    J.F. napisał(a) w wiadomości: <5efef6b9$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    da.pl...
    >J.F. napisał(a) w wiadomości:
    ><5efe23c9$0$536$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Ja nie zauwazylem. Moze i miala, kto by czytal regulaminy :-)
    >
    >Tylko troche mnie dziwi, ze klony mialy inne systemy :-)

    Może kiedyś miały podobne ale w Idei od nowego interfejsu
    zaczęło działać inaczej.
    Podobne to mieli (mają?) metody marketingowe: przy przelewie
    wychodzącym proponowali lokaty o lepszym oprocentowaniu.

    >[...]

    3.07.2020 21:30 (!) SMS że odpowiedź w serwisie. Ale tam
    tylko potwierdzenie przyjęcia reklamacji (właściwie mojej
    odpowiedzi, że nie zadziałało) już inna osoba i że muszą do
    dodatkowej weryfikacji...
    6.07.2020 inna przeglądarka, inny komp - bez zmian.

    c.d.n.

    Arek