  • 1. Data: 2009-02-27 17:58:13
    Temat: [Getin] Akcja Zasilamy konta ROR
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    Witam!
    Getin w ramach akcji "Zasilamy konta ROR" za polecenie pakietu e-Getin
    innej osobie daje 60zł polecającemu i osobie która owy pakiet założy.
    tak więc 120zł za mniej niż pół godziny w banku jeśli dobrze rozumiem, a
    grupa na ten temat milczy;-)?
    Jest chyba opłata za zamknięcie rachunku wcześniejsze niż po roku, ale
    skoro e-getin jest za free to po co zamykać? Są jakieś inne kruczki
    których nie znalazłem? Po niespodziankach z ostatnim prezentem Getinu
    omawianych na grupie wolę się upewnić. Jeśli nie, to czy można polecić
    konto więcej niż jednej osobie?
    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|
    .- _______________________________ -

  • 2. Data: 2009-02-27 18:14:38
    Temat: Re: [Getin] Akcja Zasilamy konta ROR
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Ja_Nul^" news:go99ke$5si$1@inews.gazeta.pl

    > Są jakieś inne kruczki
    > których nie znalazłem?

    Po okresie 6 miesięcy od założenia konta (e-getin) bank pobiera opłatę za
    kartę debetową w wysokości 4 zł jeżeli nie wykonasz nią w skali miesiąca
    transakcji na kwotę min. 100 zł (IMO limit akceptowalny).

    Ja z getinu korzystam i sobie chwalę.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-02-27 19:12:33
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Ja_Nul^ <j...@o...pl> wrote:

    > omawianych na grupie wolę się upewnić. Jeśli nie, to czy można polecić
    > konto więcej niż jednej osobie?

    par 4 pkt 4. [...] Klient w trakcie obowiązywania Oferty promocyjnej
    może wystąpić jeden raz w roli bądź Osoby Rekomendującej bądź Osoby
    Rekomendowanej.

    a.

  • 4. Data: 2009-02-27 22:58:53
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl>

    Edward Malinowy wrote:

    > Po okresie 6 miesięcy od założenia konta (e-getin) bank pobiera opłatę za
    > kartę debetową w wysokości 4 zł jeżeli nie wykonasz nią w skali miesiąca
    > transakcji na kwotę min. 100 zł (IMO limit akceptowalny).

    Z karty można zrezygnować, ale skoro tylko jedno polecenie można zrobić,
    to nie będzie dużo zabawy. Dzięki za odpowiedzi.

    --
    ."" ""
    .- _______________________________ -

  • 5. Data: 2009-03-01 09:53:56
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ja_Nul^ <j...@o...pl> napisał(a):
    > Witam!
    > Getin w ramach akcji "Zasilamy konta ROR" za polecenie pakietu e-Getin
    > innej osobie daje 60zł polecającemu i osobie która owy pakiet założy.

    Kto chce mnie polecić?

    s...@U...pl

    --
    Sinus