  • 1. Data: 2009-02-27 19:50:30
    Temat: BIK a spłata kredytu
    Od: "mborow" <m...@i...pl>

    Witam,

    1)
    Czy jest jakiś obowiązkowy termin w ciągu którego bank powinien uaktualnić
    informację o kredycie
    w BIK-u?

    Kredyt został spłacony przed czasem 02.02.2009 roku i do dzisiaj widnieje
    informacje że nadal jest otwarty.
    Słyszałem że mają na to 30 dni .. ale.

    2) Związane z pytaniem 1. Splacilem kredyt, mam KP ale bank (inny) nie chce
    uznać tego jako potwierdzenia spłaty kredytu.
    AIG z kolei twierdzi że nić innego nie wystawi. Jak ten problem rozwiązać.

    martels

  • 2. Data: 2009-02-27 20:43:08
    Temat: Re: BIK a spłata kredytu
    Od: MM <n...@i...pl>

    mborow pisze:
    > Kredyt został spłacony przed czasem 02.02.2009 roku i do dzisiaj widnieje
    > informacje że nadal jest otwarty.
    > Słyszałem że mają na to 30 dni .. ale.

    Prawdopodobnie aktualizacja zostanie wykonana ze stanu na ostatni dzień
    lutego. Tak przynajmniej zaobserwowałem, nie wiem czy to wymóg.

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl