  • 1. Data: 2009-02-27 13:44:51
    Temat: AleżMała Ciekawostka
    Od: "Cipioor" <c...@p...onet.pl>

    Ciekawe dlaczego na tej Grupie jeszcze nic nie wiadomo o zwolnieniach z
    BPH...amerykanie zwolnieją z BPH około 600 osób - pierwsi już są na bruku...
    czyli pozostanie tylko banczek franczyzowy....a szkoda taki piękny kiedyś BPH był...

    Pozdrowienia dla byłych BPHowców...20 lat poszło w błoto przez Włochów i Amerykanów

  • 2. Data: 2009-02-27 19:34:39
    Temat: Re: AleżMała Ciekawostka
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Cipioor pisze:
    > Ciekawe dlaczego na tej Grupie jeszcze nic nie wiadomo o zwolnieniach z
    > BPH...amerykanie zwolnieją z BPH około 600 osób - pierwsi już są na bruku...
    a który bank nie będzie zwalniał?

  • 3. Data: 2009-02-27 19:37:10
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2009-02-27 14:44:51 +0100, "Cipioor" <c...@p...onet.pl> said:

    > Pozdrowienia dla byłych BPHowców...20 lat poszło w błoto przez Włochów
    > i Amerykanów

    Jakby bylo tak zajedwabiscie, to moze zadni Wlosi i Amerykanie nie
    byliby potrzebni...
    --
    tah

  • 4. Data: 2009-02-27 20:10:21
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 27 Feb 2009 20:37:10 +0100, Taryk Abu-Hassan wrote:

    > Jakby bylo tak zajedwabiscie, to moze zadni Wlosi i Amerykanie nie
    > byliby potrzebni...

    OIDP, akurat BPH dobrze sobie radził i zdobywał najwięcej klientów. Włosi
    przejęli niemieckiego właściciela BPH.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2009-02-27 20:59:04
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2009-02-27 21:10:21 +0100, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> said:

    > OIDP, akurat BPH dobrze sobie radził i zdobywał najwięcej klientów.

    hmm.. wszyscy z mojego otoczeni, ktorzy mieli konta w BPH uciekli z
    niego z wielkim krzykiem. bylo to na dlugo przed 'przejeciem'.

    > Włosi przejęli niemieckiego właściciela BPH.

    i na dodatek wrednie kazali im ten bank rozparcelowac..
    --
    tah