  • 1. Data: 2009-02-27 09:10:11
    Temat: MILLENNIUM kurczowo trzyma sie AmEx'a
    Od: Końrad N.S. <n...@e...me>

    MILLENNIUM: zrezygnowałem z American Express, golda z niewielkim limitem.
    każdy z konsultantów (dwóch było) pytał o powód, każdemu tłumaczę, że zbyt
    często spotykam się z odmowami przyjęcia.
    (rzeczywiste wszystkie powody: częste odmowy przyjęcia karty, niski limit,
    liczyłem na autoryzacje bez czekania, nie chcę płacić za kolejny rok, oraz
    chciałem wymienić na VISę)

    podobała mi się główna linia obrony konsultantki, przekonywania mnie: "zwolnimy
    pana z opłaty za kolejny rok. rozumie pan, że bank ma zyski nie tylko z opłaty,
    ale i z pańskich transakcji, płacą to punkty akceptujące..."
    wszystko wiem, ale jak mam płacić kartą, której gros punktów nie chce
    przyjmować?

    sam zaproponowałem zmianę na VC, ale odmówiono. dlaczego?
    skąd taki upór przy amexie?
    dlaczego nie wpadli na to proste rozwiązanie, by dać kartę innego systemu, skoro
    klient narzeka na niską akceptowalność amexa?
    dlaczego nie chcą mieć (nadal) prowizji z karty innego systemu, skoro będę
    płacił nadal, i w większej liczbie sklepów?
    dlaczego w końcu nie godzą się na wymianę karty, gdy wskazuje na to nie tylko
    logika, ale i sam klient?

  • 2. Data: 2009-02-27 09:23:00
    Temat: Re: MILLENNIUM kurczowo trzyma sie AmEx'a
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Końrad N.S." <n...@e...me> wrote in message
    > MILLENNIUM: zrezygnowałem z American Express, golda z niewielkim limitem.

    A rezygnowales w oddziale czy jakos pisemnie? Tez mam ta karte ale chcialbym ja
    zostawic. Oczywiscie bez oplat. Dlatego chcialbym zasymulowac rezygnacje, tylko
    nie wiem jak to rozegrac.

  • 3. Data: 2009-02-27 17:44:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Końrad N.S." <n...@e...me> wrote in message

    > sam zaproponowałem zmianę na VC, ale odmówiono. dlaczego?

    Ale zlozyles wniosek, czy osoba z ktora rozmawiales powiedziala, ze nie moze
    takiego przyjac podczas rozmowy? Kazdy ma swoj zakres obowiazkow i
    uprawnienia, zadaniem tego ludka bylo namowienie na zatrzymanie karty,
    dostal do tego narzedzia typu zniesienie oplaty. Nic wiecej pewnie nie mogl
    zrobic. Gdybys zlozyl wniosek, poszdlby on inna droga i zapewnie nie byloby
    klopotu z wymiana karty...

    MK

  • 4. Data: 2009-02-27 21:53:45
    Od: " finder24" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > liczyłem na autoryzacje bez czekania, nie chcę płacić za kolejny rok, oraz

    Podaj jakieś konkretne przykłady gdzie cię odprawiali z kwitkiem, bo ja też
    jestem użytkownikiem tej karty i nie mam z nią większych problemów. No może
    poza punktami gdzie piszą, że obsługują, a jak co do czego, to nie przechodzi.
    Ale wtedy nie popuszczam i ostatecznie udaje się u znajomego w punkcie obok :)
    Może tak nie powinno być, ale to już sprawa honoru.... wezmę ale amexem :)

    finder24

  • 5. Data: 2009-02-27 21:54:49
    Od: " finder24" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 6. Data: 2009-02-28 06:55:49
    Od: Końrad N.S. <n...@e...me>

    Użytkownik " finder24" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Podaj jakieś konkretne przykłady gdzie cię odprawiali z kwitkiem

    twoje polecenie jest niegrzecznie sugestywne. jeśli uważasz, że fantazjuję, to
    wybacz, ale nie będę cię przekonywał.

    a jeśli zadasz sobie trud, to poszukasz i znajdziej - tu, na pl.biznes.banki
    pisałem gdzie nie akceptują amexa, i podawałem przykłady.

  • 7. Data: 2009-02-28 10:30:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    finder24 pisze:
> [...]
    > Może tak nie powinno być, ale to już sprawa honoru.... wezmę ale amexem :)

    Osobiście AmExem płaciło mi się strasznie ciężko. Karta nie była
    obsługiwana nawet tam gdzie teoretycznie powinna być. Zawsze płacąc
    AmExem zastanawiałem się "przejdzie czy nie ?". I w większości
    przypadków nie przechodziło. Kartę użytkowałem w Warszawie i (nie)stety
    po miesiącu się jej pozbyłem, bo w Polsce jest ona całkowicie
    niefunkcjonalna, a korzystanie z niej niekomfortowe.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-02-28 10:52:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gob3pi$8am$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zastanawiałem się "przejdzie czy nie ?". I w większości przypadków nie
    > przechodziło. Kartę użytkowałem w Warszawie i (nie)stety

    Nie chce mi sie znowu zaczynac dyskusji na ten temat, bo ja sobie chwalilem
    karte do czasu wprowadzenia obowiazkowej autoryzacji online. Moze tam gdzie
    robiles zakupy po ptostu nie potrafili jej obslugiwac. W niektorych POSach
    trzeba wybrac z menu karte American Express. Widzialem to kiedys w KFC,
    manager musial przyjsc i pokazac jak przeprowadzic transakcje Amexem.

    MK

  • 9. Data: 2009-03-04 10:20:40
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

> [...]
    > trzeba wybrac z menu karte American Express. Widzialem to kiedys w KFC,
    > manager musial przyjsc i pokazac jak przeprowadzic transakcje Amexem.

    Czasem zastanawiam się, czy Mithos i ja mieszkamy w tej samej Warszawie? ;))
    Ja używam Millennijnych AmExów od prawie 7 lat i nie narzekam. A to, że czasem
    nie akceptują go tam, gdzie powinni (bo naklejka na drzwiach jest)? Można
    przywyknąć. Za to zagranicą nie miewam z nim problemów. A w końcu nie jest to
    przecież jedyna moja karta kredytowa - kto rozsądny polega na jednym systemie?
    Jak gdzieś nie chcą AmExa, to płacę VISĄ lub MC i po krzyku.

    m23m