  • 31. Data: 2015-08-09 15:04:45
    Temat: Re: Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No to moim zdaniem wzrośnie. Widziałeś historycznie 10-letni okres spadku?

    No w takiej Japonii już chyba 20 lat mają nisko. Jak ktoś czeka na
    wzrosty, to mu może całe pokolenie minąć ;)

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2015-08-09 15:49:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 sierpnia 2015 00:41:10 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > oprocentowanie stałe czy zmienne?
    A jakiś bank daje na dzisiaj kredyty ze stałym oprocentowaniem?

  • 33. Data: 2015-08-09 17:47:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-09 o 11:50, J.F. pisze:

    > Liczysz na wzrost odsetek ? Chyba sie nie zanosi.
    >
    > J.

    spójrz na wykres wibor, do tego banki podwyższyły oprocentowanie
    kredytów ze stałą stopą procentową, wiele wskazuje na to, że stopy
    procentowe zaczną rosnąć

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 34. Data: 2015-08-11 15:25:06
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Nie wiem, co jeszcze mogę napisać? Oprocentowanie, prowizja,
    > ubezpieczenie, itp. wyniosło razem 21400 zł.
    > Przypuszczam, że RRSO można jakoś z tego wyliczyć.
    > Może jeszcze inaczej: do ręki dostaną 60 tys. a w ciagu 7 lat oddadzą
    > 81400 zł.

    Ja bym zapytał o marżę i czy jest opłata za wcześniejszą spłatę i kiedy.
    Jeśłi nie ma to nawet za kilka miesięcy można zabrać zabawki do innego banku
    bez prowizji, ubezpieczeń, ponownej prowizji za przyznanie itp, itd.

    Ja to praktykuję :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 35. Data: 2015-08-11 17:49:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 15:25:06 +0200, wromek napisał(a):

> [...]
    > Jeśłi nie ma to nawet za kilka miesięcy można zabrać zabawki do innego banku
    > bez prowizji, ubezpieczeń, ponownej prowizji za przyznanie itp, itd.

    Moment.
    a) jesli to dobra oferta, to za kilka miesiecy tez bedzie dobra.
    b) udaje sie tak przenosic bez dodatkowych oplat ? Wydaje mi sie, ze
    banki do tego bardzo niechetne ....

    J.

  • 36. Data: 2015-08-11 18:59:18
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Moment.
    > a) jesli to dobra oferta, to za kilka miesiecy tez bedzie dobra.
    > b) udaje sie tak przenosic bez dodatkowych oplat ? Wydaje mi sie, ze
    > banki do tego bardzo niechetne ....

    Dobra oferta jest dobra póki jest dobra a jak inne stają się lepsze to
    trzeba się zawijać ;)
    Bank chętnie zabierze innemu bankowi sprawdzonego klienta z dobrym bikiem i
    regularnym spłacaniem zobowiązań, ryzyko jest dobrze skalkulowane a oferta
    musi skłonić klienta do przeniesienia kreski.
    Aktualnie w multi była fajna oferta do zeszłego piątku z limitem kredytowym
    dla firm-udało mi się zafiksować sobie warunki w poniedziałek mimo, że
    jeszcze żadnego kwitka im nie zaniosłem ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 37. Data: 2015-08-11 19:04:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 18:59, wromek pisze:

> [...]

    praktycznie przy każdej gotówce jest prowizja do zapłacenia lub ew.
    ubezpieczenia (mają dość chytrą konstrukcję)

    więc jeżeli klient zapłaci prowizję i będzie musiał zapłacić kolejną
    przy nowym kredycie to refinans nie ma sensu

    opłaca się refinansować jedynie starsze kredyty, które obecnie mają max
    oprocentowanie i najlepiej jeżeli przy okazji uda się odzyskać kasę z
    ubezpieczenia

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 38. Data: 2015-08-12 19:42:18
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-08 o 21:31, RobertS pisze:
    > jakie dostali warunki?
    > oprocentowanie, prowizja, ubezpieczenia i RRSO?

    Prowizja to ok. 750zł, oprocentowanie stałe, RRSO 9,67%.
    Wcześniejsza spłata bez kary.

    > potrzebują tych pieniędzy czy nie?

    Potrzebują. Już wzięli, dlatego mogłem podać dokładniejsze dane.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 39. Data: 2015-08-12 19:45:35
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-08-12 o 19:42, Akarm pisze:
> [...]

    Poprawka, źle spojrzałem, prowizja to ok. 1500 zł.