  • 1. Data: 2015-07-28 19:37:25
    Temat: Getinonline + zastrzeżenie karty a opłaty
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Zadałem pytanie konsultantowi getinonline:
    Jeśli zastrzegę jeszcze w lipcu nieużywaną kartę debetową, to naliczycie
    opłatę za kartę (w sierpniu)?

    Odpowiedź:
    Informuję, że opłata za obsługę karty nie powinna zostać pobrana za miesiąc
    w którym karta została zastrzeżona.

    "Nie powinna"?
    Tzn. opłata nie zostanie naliczona, czy jak? :)

  • 2. Data: 2015-07-29 00:59:04
    Temat: Re: Getinonline + zastrzeżenie karty a opłaty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakson" mp8eko$4oo$...@n...news.atman.pl

    > Informuję, że opłata za obsługę karty nie powinna zostać pobrana za miesiąc w
    którym karta została zastrzeżona.

    > "Nie powinna"?
    > Tzn. opłata nie zostanie naliczona, czy jak? :)

    Tam tacy właśnie ludzie pracują. IMO można im zadać to pytanie
    raz jeszcze i poprosić o odpowiedź typu 'NIE' albo 'TAK'.

    (nie; tak; nie wiem; nie chcę powiedzieć; chcę powiedzieć,
    ale nie mogę powiedzieć, bo nie umiem mówić; chcę powiedzieć,
    ale nie mogę powiedzieć, bo szef zabronił...)

    [gdyby jakson znał rzeczywisty świat od strony filozofii, wiedziałby,
    że świat nie jest zdeterminowany... a tak -- cóż... jakson zadaje
    pytania, na które nie ma jasnych odpowiedzi...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-07-31 16:38:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "jakson" <j...@e...org> writes:

> [...]
    > miesiąc w którym karta została zastrzeżona.
    >
    > "Nie powinna"?
    > Tzn. opłata nie zostanie naliczona, czy jak? :)

    Dobrze napisał, przecież nie wie czy zostanie naliczona czy nie.
    Problem jest wtedy, gdy ktoś pisze, że coś tam będzie (lub było, jest
    itp), a to mu się tylko tak wydaje.

    Opłata nie powinna być naliczona, więc jeśli jednak zostanie naliczona,
    to będzie to nieprawidłowe.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 4. Data: 2015-08-01 00:50:42
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Opłata nie powinna być naliczona, więc jeśli jednak zostanie naliczona,
    > to będzie to nieprawidłowe.

    "Będzie to nieprawidłowe" - ok.
    Tylko co z tego?
    Co im mogę zrobić (bo przecież to pewne, że naliczą)?

  • 5. Data: 2015-08-01 10:29:17
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2015-08-01 o 00:50, jakson pisze:

    > "Będzie to nieprawidłowe" - ok.
    > Tylko co z tego?
    > Co im mogę zrobić (bo przecież to pewne, że naliczą)?

    nie naliczają!

  • 6. Data: 2015-08-02 11:59:57
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Użytkownik "PP" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > nie naliczają!

    Kolejny mail w sprawie oplat za karty w getinonline. Mialem nadzieje, ze
    ostatni:

    ------
    Witam,
    w odpowiedzi na wiadomość z dnia 2015-07-31 o treści:
    " "opłata za obsługę karty nie powinna zostać pobrana za miesiąc w którym
    karta została zastrzeżona" - "nie powinna" tzn., że nie zostanie naliczona
    czy jednak zostanie? Tym razem proszę o poważną i precyzyjną odpowiedź. ",

    Uprzejmie informuję, iż w przypadku zastrzeżenia karty w trakcie trwania
    miesiąca kalendarzowego, opłata za obsługę karty w kolejnym miesiącu
    zostanie naliczona, jeśli nie zostaną spełnione warunki, konieczne do
    uniknięcia naliczenia opłaty.
    ------

    Kolejna nieprecyzyjna odpowiedź. Zadalem im kolejne pytanie (chyba juz
    czwarte) - mam nadzieje, ze ostatnie:
    - Czy zastrzeżenie karty jest warunkiem wystarczającym do uniknięcia opłaty
    za kartę?

    Dam znac jak odpowiedza :)