  • 1. Data: 2015-07-28 19:42:51
    Temat: Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
    Od: a...@w...pl

    Poszukuję wiadomości o najkorzystniejszych pożyczkach, konkretniej - w jakim banku
    najkorzystniej będzie pożyczyć 60tys. złotych? Tylko na bardzo długi, jak najdłuższy
    okres spłaty, czyli ok. 10 lat. Jeśli czytają teraz tę grupę jacyś doradcy lub
    kredytobiorcy, bardzo proszę o podzielenie się informacjami.

    --
    Akarm

  • 2. Data: 2015-07-28 20:06:32
    Temat: Re: Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-07-28 o 19:42, a...@w...pl pisze:
> [...]
    okres spłaty, czyli ok. 10 lat. Jeśli czytają teraz tę grupę jacyś doradcy lub
    kredytobiorcy, bardzo proszę o podzielenie się informacjami.

    jeżeli głównym kryterium ma być okres kredytowania to wybór jest
    b.ograniczony i z pewnością nie będzie korzystnie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-07-28 21:24:37
    Od: a...@w...pl

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 20:06:38 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > jeżeli głównym kryterium ma być okres kredytowania to wybór jest
    > b.ograniczony i z pewnością nie będzie korzystnie

    Długość spłaty podyktowana jest wysokością rat.
    Niestety, ponad 1 tys. miesięcznie jest nie do udźwignięcia. Maksimum to 700zł. Czy
    coś w tym zakresie możesz doradzić?

    --
    Akarm

  • 4. Data: 2015-07-28 22:33:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-07-28 o 21:24, a...@w...pl pisze:

    > Długość spłaty podyktowana jest wysokością rat.
    > Niestety, ponad 1 tys. miesięcznie jest nie do udźwignięcia. Maksimum to 700zł. Czy
> [...]
    czyli 60kzł z max ratą na poziomie 700 zł?

    potrzebuję trochę danych, aby policzyć zdolność kredytową, poza tym
    ostateczna oferta (warunki cenowe) dopiero po złożeniu wniosku, niestety
    z gotówkami nie jest tak jak z hipo, że przed rozpoczęciem procesu
    widaomo jaka będzie rata

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2015-07-29 00:23:04
    Od: a...@w...pl

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 22:33:41 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > czyli 60kzł z max ratą na poziomie 700 zł?

    Brawo! ;)

    > potrzebuję trochę danych,

    O jakie dane chodzi?
    Prosiłbym o szczegóły na akarm maupa wp.pl

    --
    Akarm

  • 6. Data: 2015-07-29 12:02:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    napisał:
    >O jakie dane chodzi?
    >Prosiłbym o szczegóły na akarm maupa wp.pl

    Dajcie znac, czy sie uda.

    Tak z ofert ogolnych widze, ze bedzie trudno.
    Alior niby oferte ma, ale RRSO wychodzi 17%,
    BNP i PKO procenty maja mniejsze, ale na 10 lat niechetnie, 8 tak ...
    i rata 1000 zl ...

    A jak znam zycie, to zaraz sie okaze, ze ubezpieczenie, dobezpieczenie
    i 1200 ...

    Nie dasz rady tego w jakas hipoteke wcisnac ?

    J.

  • 7. Data: 2015-07-29 18:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a...@w...pl ...

> [...]
    > bardzo długi, jak najdłuższy okres spłaty, czyli ok. 10 lat. Jeśli
    > czytają teraz tę grupę jacyś doradcy lub kredytobiorcy, bardzo proszę

    Jezeli na DG to jakis kredyt z niewielkim dofinansowaniem z uni sprzedaje
    obecnie taxcare.

  • 8. Data: 2015-07-29 22:54:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-07-29 o 18:00, Budzik pisze:

    > Jezeli na DG to jakis kredyt z niewielkim dofinansowaniem z uni sprzedaje
    > obecnie taxcare.

    tak, w Idea Banku, pożyczasz 100kzł a po 3 latach oddajesz 300kzł, ktoś
    jest zainteresowany?

    rata 5kzł/m-c

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2015-07-29 23:13:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-07-29 o 12:02, J.F. pisze:

    > A jak znam zycie, to zaraz sie okaze, ze ubezpieczenie, dobezpieczenie i
    > 1200 ...
    >
    > Nie dasz rady tego w jakas hipoteke wcisnac ?
    >

    > J.

    największy problem to ten okres kredytowania, na 7 lat można zrobić
    kredyt z RRSO <10%, ostatnio taki wypłaciłem

    Alior daje na dłużej, ale warunki kiepskie, jak klient nie ma ciśnienia
    to lepiej z dala się od tego banku trzymać...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2015-07-29 23:29:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" mpbeij$cpv$...@s...man.poznan.pl

    taxcare.

    > tak, w Idea Banku, pożyczasz 100kzł a po 3 latach oddajesz 300kzł, ktoś jest
    zainteresowany?

    Owszem -- Budzik jest zainteresowany. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'