    From: "wromek" <wromek@...gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
    Date: Tue, 11 Aug 2015 18:59:18 +0200

    > Moment.
    > a) jesli to dobra oferta, to za kilka miesiecy tez bedzie dobra.
    > b) udaje sie tak przenosic bez dodatkowych oplat ? Wydaje mi sie, ze
    > banki do tego bardzo niechetne ....

    Dobra oferta jest dobra póki jest dobra a jak inne stają się lepsze to
    trzeba się zawijać ;)
    Bank chętnie zabierze innemu bankowi sprawdzonego klienta z dobrym bikiem i
    regularnym spłacaniem zobowiązań, ryzyko jest dobrze skalkulowane a oferta
    musi skłonić klienta do przeniesienia kreski.
    Aktualnie w multi była fajna oferta do zeszłego piątku z limitem kredytowym
    dla firm-udało mi się zafiksować sobie warunki w poniedziałek mimo, że
    jeszcze żadnego kwitka im nie zaniosłem ;)

    --
    pozdrawiam, wromek