  • 1. Data: 2015-07-27 09:35:17
    Temat: Optima ewakuacja.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Najpóźniej jutro?

  • 2. Data: 2015-07-27 20:28:28
    Temat: Re: Optima ewakuacja.
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:mp4mvp$6vv$1@node1.news.atman.pl...
    > Najpóźniej jutro?

    Nic z tego, od dzisiaj nowa tabela oprocentowania 1,7%
    Ewakuacja na stałe.

    Zenek

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 3. Data: 2015-07-27 23:43:59
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 27.07.15 o 20:28, Zenek pisze:

    > Nic z tego, od dzisiaj nowa tabela oprocentowania 1,7%
    > Ewakuacja na stałe.

    A może jednak zostać?
    *********
    "Zadzwoń do nas a Twoje środki będą pracowały na 3 miesięcznej Lokacie
    ze stałym oprocentowaniem wynoszącym 2,80% w skali roku.

    Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dni robocze w godz. 8.00 - 22.00 (opłata
    za połączenie wg taryfy operatora)

    Oferta ważna do 31.07.2015 r. Lokata 3 miesięczna jest lokatą nieodnawialną.
    *****
    Mam rozumieć, że pojęcie "Nowe środki" od jutra nie istnieje?

  • 4. Data: 2015-07-28 01:20:49
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    *********

    *****
    > Mam rozumieć, że pojęcie "Nowe środki" od jutra nie istnieje?

    Ano pożyjemy, zobaczymy ....
    Jeśli dużo środków "wyparuje" to może coś wymyślą ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2015-07-28 07:47:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 27 Jul 2015 23:43:59 +0200, mx <m...@o...pl.pl> wrote:

    >Mam rozumieć, że pojęcie "Nowe środki" od jutra nie istnieje?
    Aktualna promocja obowiązuje do dziś (28.07). Nowa pojawia się zawsze
    następnego dnia więc spokojnie poczekaj (w innym banku).

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 6. Data: 2015-07-29 02:54:43
    Od: b...@o...pl

    I już wszystko wiadomo. Nowe środki: 2,8% do 100 kPLN,
    w/w oprocentowanie do 24.09.2015

  • 7. Data: 2015-07-29 08:21:53
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 29.07.2015 02:54, b...@o...pl wrote:
    > I już wszystko wiadomo. Nowe środki: 2,8% do 100 kPLN,
    > w/w oprocentowanie do 24.09.2015

    Czy jest coś ciekawszego na rynku na podobnych zasadach, tj. stosunkowo
    wysokie oprocentowanie, odsetki obliczane codziennie (doliczane na
    koniec miesiąca) i możliwość wypłaty w dowolnym momencie?

    JaceK

  • 8. Data: 2015-07-29 11:55:11
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-07-29 o 08:21, JaceK pisze:

    > Czy jest coś ciekawszego na rynku na podobnych zasadach, tj. stosunkowo
    > wysokie oprocentowanie, odsetki obliczane codziennie (doliczane na
    > koniec miesiąca) i możliwość wypłaty w dowolnym momencie?

    Nie ma - i dlatego <tylko> to ich trzyma przy życiu ;)

    Pozdro

  • 9. Data: 2015-07-29 14:11:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mpa7tr$tt5$...@n...news.atman.pl

    > Nie ma - i dlatego <tylko> to ich trzyma przy życiu ;)

    Są RORy (mBank, BGŻParibasSygma i EB) z ich limitami. Na drobne wydatki
    starczy. Chyba mBank nie dla każdego. Są też lokaty na co najmniej 3%.

    Ogólnie -- jest (w narodach) zachęta do inwestowania, zamiast do oszczędzania.

    Za rok stopy ponoć pójdą w górę. [ciekawe, czy reszta podąży w ślad stóp]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-07-29 16:42:40
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Waldek" mpa7tr$tt5$...@n...news.atman.pl

    > Są RORy (mBank, BGŻParibasSygma i EB) z ich limitami. Na drobne wydatki
    > starczy. Chyba mBank nie dla każdego. Są też lokaty na co najmniej 3%.

    Oczywiście że są ... z ich _limitami_ i ograniczeniami
    ... a o te właśnie IMO pytającemu chodziło.
    - w EB nawet 4%, ale tylko do 3kzl i z obowiązkiem lania pensji

    IMO ze względu na specyfikę usług dodanych (a właściwie ich brak)
    "świnka" musi utrzymać konkurencyjny %
    i stosunkowo wysoki limit kwoty aby utrzymać klientów
    - oczywiście przy zniesionej ilości operacji

    Ps.
    W ub. tygodniu trochę pobuszowałem po Europie
    i kolejny raz kk Raifiego okazała się bezkonkurencyjna
    oferując przelicznik nawet o 1gr lepszy od najlepszego u mnie kantoru
    (euro 4,15)
    oraz przy nielicznych płatnościach w koronach - te tylko przy "tranzycie"
    Oczywiście pomijam tu jej "kredytowość" no i małą premie (1zl/100zl wydane)

    Przegrała chyba jedynie z kartą MC EB ... ~10gr gorszą w kursie
    za to premiowaną 5% cofką poniektórych płatności ( MMC )
    - ale na te trzeba jeszcze zaczekać ;)