  • 1. Data: 2015-07-27 22:44:46
    Temat: przelew SEPA - mBank?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    chcę przelać euro z mBanku do ALiora (kantor), przelew SEPA, na ror (mam
    >5 zł czyli więcej niż wynosi opłata) i komunikat "brak środków"

    WTF?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2015-07-28 10:30:13
    Temat: Re: przelew SEPA - mBank?
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 27 Jul 2015 22:44:46 +0200, RobertS napisał(a):

    > chcę przelać euro z mBanku do ALiora (kantor), przelew SEPA, na ror (mam
    >
    > WTF?

    A czy oba rachunki są prowadzone w EUR?
    Czy zaznaczyłeś opcję kosztową SHA?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2015-08-03 22:43:10
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 27 Jul 2015 22:44:46 +0200, RobertS napisał(a):

    > chcę przelać euro z mBanku do ALiora (kantor), przelew SEPA, na ror (mam
    >
    > WTF?

    Wyjaśniło się coś?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2016-01-28 12:12:02
    Od: c...@p...edu.pl

    W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 22:44:47 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > chcę przelać euro z mBanku do ALiora (kantor), przelew SEPA, na ror (mam
    >
    > WTF?
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Opłata za przelew SEPA jest pobierana z konta walutowego w euro. Jeśli więc
    przelewasz środki wysokości salda rachunku eMax Euro to będziesz miał brak środków.
    Nie pobierze 5 PLN z konta złotówkowego. Oczywiście wysokość opłaty uwzględnia spread
    banku. Takie to złodziejstwo.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-01-28 13:26:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    napisał:
> [...]

    środków. Nie pobierze 5 PLN z konta złotówkowego. Oczywiście wysokość opłaty
    uwzględnia spread banku. Takie to złodziejstwo.
    Otworz sobie w Smarcie w EUR i bedziesz mial SEPA darmowe.
    Nie korzystac z bankow, ktore okradaja klienta jak moga, np. Alior przy
    przelewach walutowych pozwala wybrac rachunek do oplat za przelew a skoro
    tabela oplat jest w PLN to powinnismy miec mozliwosc wskazania takiego
    rachunku.
    Mbank nie jest pod zadnym wzgledem konkurencyjny do innych bankow i mozna
    spokojnie poszukac lepszych i tanszych rozwiazan.