  • 11. Data: 2015-07-30 05:00:46
    Temat: Re: Gdzie teraz najkorzystniej kredyt 60000?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Owszem -- Budzik jest zainteresowany. ;)

    Niestety nie znam szczegółów - akurat dzis usłyszalem o tym wiec podałem.

    Skąd taka wysoka kwota?
    Gdzie sa haczyki?

    To co im powiedział gośc przez telefon to:
    - kwota pozyczki własciwie bez rozsadnych ograniczen
    - spłacasz 85%, reszta z uni
    - okres spłaty do 10 lat
    - oprocentowanie od 6 w doł, ale przy czystym biku ok 4%.
    - zakup na cele firmowe

    Oczywiście to taxcare, wiec jak najbardziej mozliwe ze jest zupełnie
    inaczej.
    Jak beda mnie znów meczyc to chetnie wypunkuje. Poprosze o szczegoły
    haczyków :)

  • 12. Data: 2015-07-30 08:48:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-30 o 05:00, Budzik pisze:
> [...]
    > inaczej.
    > Jak beda mnie znów meczyc to chetnie wypunkuje. Poprosze o szczegoły

    Samcik kiedyś robił analizę takiego kredytu z rzekomo spłacanymi tylko
    odsetkami i umarzanym kapitałem. Nie dość że przez obsuwę spłaty rat
    można było i tak musieć kapitał spłacać, to jeszcze spłacane tylko
    odsetki i tak dawały spłatę kapitału i odsetek liczonych po ofertach
    pożyczek z innych banków.

    Nadto możesz być jeszcze uwiązany przez lata do badziewiastej
    księgowości taxcara.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2015-07-30 18:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > pożyczek z innych banków.
    >
    > Nadto możesz być jeszcze uwiązany przez lata do badziewiastej

    No ale tu jest umorzenie tylko 15%.
    Natomiast odsetki podaja ze ok 4, maks 6 jak zle ocenia zdolnosc kredytowa.
    O ksiegowości nie wspominał przez telefon - byłby powód zeby wyjsc
    trzaskając drzwiami :)

  • 14. Data: 2015-07-30 20:24:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-07-30 o 18:00, Budzik pisze:

    > No ale tu jest umorzenie tylko 15%.
    > Natomiast odsetki podaja ze ok 4, maks 6 jak zle ocenia zdolnosc kredytowa.
    > O ksiegowości nie wspominał przez telefon - byłby powód zeby wyjsc
    > trzaskając drzwiami :)

    kredyt w IB przy założeniu, że NIE zapłacisz odsetek (ani grosza) i tak
    wychodzi b.drogo ze względu na obowiązkowe ubezpioeczenia

    a przy aktualnych kredytach w IB, czy to będzie marża 3 czy 7 nie ma
    większego znaczenia, do tego prowizja i pakiet płynnościowy!

    z pakietu nie można zrezygnować i niestety on powoduje, że jest dość drogo

    ale jak ktoś nie może dostać kredytu w innym banku (słaby BIK, złe
    wyniki, krótki staż) i ma szansę na pewny i zyskowny biznes to dla niego
    oferta IB jak znalazł

    do tego można tam dostać kredyt "na próbę" (jak się go spłaci w
    określonym czasie to jest gratis)

    i na koniec oferta dla BIKowców, kredyt z kaucją
    przykładowo: pożyczasz 100kzł, do ręki dostajesz 70kzł a 30kzł to forma
    zabezpieczenia, jak nie spłacasz to kasa przepada (staje się 30% prowizją)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2015-07-30 21:24:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-07-30 o 20:24, RobertS pisze:

    >No nie, bo pomniejsza o te 30% kwotę do spłaty (jeśli to rzeczywiście
    >kaucja).

    No nie wiem, bo konstrukcja dziwna, ale po cos ja wymyslili :-)

    Daja 70k, ale odsetki leca od 100k.
    Jak przestajesz splacac, to nadal leca od 100k.
    A jak dlug sprzedadza ... to chyba tez 100k+odsetki, bo na tyle maja
    papiery.

    J.

  • 16. Data: 2015-07-30 21:29:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 17. Data: 2015-07-30 22:25:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > kredyt w IB przy założeniu, że NIE zapłacisz odsetek (ani grosza) i
    > tak wychodzi b.drogo ze względu na obowiązkowe ubezpioeczenia

    Odsetki sa - tak jak pisałem przez telefon twierdził telemarketer ze 4-6%.

    Obowiazkowe ubezpieczenia - o tym nie wspomniał.

    > a przy aktualnych kredytach w IB, czy to będzie marża 3 czy 7 nie ma
    > większego znaczenia, do tego prowizja i pakiet płynnościowy!

    O marzy nic nie wspominał.
    Wyraznie pisałem na czym taxcare zarabia - odpowiedział ze na odsetkach
    oraz na tym, ze dostaja kase z uni za prowadzenie programu.

    Pakietp łynnosciowy?

    > z pakietu nie można zrezygnować i niestety on powoduje, że jest dość
    > drogo

    Mozesz oszacować np. 100.000 na 1 rok?

  • 18. Data: 2015-07-30 22:26:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-30 o 21:24, J.F. pisze:

> [...]
    > Jak przestajesz splacac, to nadal leca od 100k.
    > A jak dlug sprzedadza ... to chyba tez 100k+odsetki, bo na tyle maja

    Może tak być, ale wówczas to nie jest kredyt z kaucją, tylko kredyt z
    prowizją warunkową (czyli taka z tego kaucja jak z Getinu bank;)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2015-07-30 23:43:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-07-30 o 22:25, Budzik pisze:

    > Odsetki sa - tak jak pisałem przez telefon twierdził telemarketer ze 4-6%.
    >
    > Obowiazkowe ubezpieczenia - o tym nie wspomniał.

    jakoś dziwnym trafem zwykle klient dowiaduje się o tym dopiero przy
    okazji umowy kredytowej

    > O marzy nic nie wspominał.

    to są odsetki a nie ma marży?
    bez marży (oprocentowania) nie byłoby odsetek...

    > Wyraznie pisałem na czym taxcare zarabia - odpowiedział ze na odsetkach
    > oraz na tym, ze dostaja kase z uni za prowadzenie programu.

    TC zarabia na prowizji płaconej przez bank, tak samo jak każdy inny
    pośrednik kredytowy

    > Pakietp łynnosciowy?

    > Mozesz oszacować np. 100.000 na 1 rok?

    skromnie licząc przez ten pakiet rata wychodzi 2x wyższa niż przy
    standardowym kredycie (prowizja, marża)

    pytasz z ciekawości czy jesteś zainteresowany?

    mogę wprowadzić wniosek i sprawdzić, ale żeby potem nie wyszło, że chcę
    kogoś oskubać, bo tanio nie jest

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2015-07-31 10:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > skromnie licząc przez ten pakiet rata wychodzi 2x wyższa niż przy
    > standardowym kredycie (prowizja, marża)
    >
    > pytasz z ciekawości czy jesteś zainteresowany?

    Zastanawiałem sie, ale nie dlatego, ze potrzebuje pozyczki a dlatego zeby
    wyrwac 15% z uni.
    Czyli wziac kredyt na jak najkrotszy czas, szybko spłacic, zeby poniesc jak
    najmniejsze koszty dodatkowe etc.
    Ale podejrzewałem, ze diabeł tkwi w szczegółach. ;-)