  • 1. Data: 2012-02-26 14:46:12
    Temat: Polisy ubezpieczeniowe od życia
    Od: Łukasz.M <Łukasz.M@XXX.pl>

    Świadczenie ubezpieczeniowe z tytułu dożycia, które otrzymujesz po
    zakończeniu okresu ubezpieczenia nie podlega podatkowi od zysków
    kapitałowych i nie jest pomniejszane o 19% podatek Belki. Czy jak nie
    dożyję to przepada całkowiecie, czy tylko odsetki? O co tutaj znowu chodzi?

  • 2. Data: 2012-02-26 15:46:52
    Temat: Re: Polisy ubezpieczeniowe od życia
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 15:46:12 +0100, Łukasz.M <Łukasz.M@XXX.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >kapitałowych i nie jest pomniejszane o 19% podatek Belki. Czy jak nie
    >dożyję to przepada całkowiecie, czy tylko odsetki? O co tutaj znowu chodzi?

    Przeczytaj warunki ubezpieczenia to się dowiesz. Słowo klucz: "świadczenie w
    przypadku śmierci".

    --
    Sławomir Szyszło

  • 3. Data: 2012-02-26 16:33:59
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "Łukasz.M" <Łukasz.M@XXX.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kapitałowych i nie jest pomniejszane o 19% podatek Belki. Czy jak nie
    > dożyję to przepada całkowiecie, czy tylko odsetki? O co tutaj znowu

    Kolega juz wyzej napisal. Ja moge dodac ze cokolwiek podpiete pod polise
    bedzie niobelkowane.

    PS. A nie pomylilo Ci sie ubezp na zycie z ubezp na dozycie...?

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 4. Data: 2012-02-28 06:24:34
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > kapitałowych i nie jest pomniejszane o 19% podatek Belki. Czy jak nie
    > dożyję to przepada całkowiecie, czy tylko odsetki? O co tutaj znowu chodzi?

    Jak nie dożyjesz, to co Ci za różnica.

    --
    Mateusz Bogusz