  • 1. Data: 2009-02-27 21:17:06
    Temat: Gdzie najlepsze i najbezpieczniejsze lokaty 3 miesięczne-prośba o poradę
    Od: "lex" <w...@v...pl>

    Witam ! Mam ok. 150 - 200 k PLN wolne na ok 3-6 miesięcy i chciałbym gdzieś
    ulokować by odrobić inflację / bo na lokatach raczej chyba nie można
    zarobic / .Proszę o poradę w którym banku / lub rozdzielic na kilka banków
    dla bezpieczenstwa / są najlepsze warunki do ulokowania .
    Z góry dziękuję !

  • 2. Data: 2009-02-27 21:36:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    lex pisze:
> [...]
    > zarobic / .Proszę o poradę w którym banku / lub rozdzielic na kilka banków
    > dla bezpieczenstwa / są najlepsze warunki do ulokowania .

    skoro nie lokaty to co? akceptujesz jakieś ryzyko?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-02-27 21:36:30
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    ja bym sie podlaczyl do pytania, ale interesuja mnie nie tylko lokaty, ale
    rowniez inne bezpieczne formy z niskim ryzykiem, a byc moze szansa nieco
    wiekszego zysku niz na lokacie

  • 4. Data: 2009-02-27 21:43:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "lbz" <s...@w...pl> wrote in message
    > ja bym sie podlaczyl do pytania, ale interesuja mnie nie tylko lokaty, ale
    > rowniez inne bezpieczne formy z niskim ryzykiem, a byc moze szansa nieco
    > wiekszego zysku niz na lokacie

    Bony Skarbowe... teoretycznie bez ryzyka.

    MK

  • 5. Data: 2009-02-27 22:00:02
    Od: "lex" <w...@v...pl>

    > skoro nie lokaty to co? akceptujesz jakieś ryzyko?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Raczej nie bo nie mam czasu pilnować tego by w porę zareagować a wolę spać
    spokojnie przez te kilka miesięcy / chociaż pytanie czy w dzisiejszych
    czasach i w sytuacji Polski można spać spokojnie myśląc o interesach/.
    Dzięki .

  • 6. Data: 2009-02-28 06:32:16
    Temat: Lokaty
    Od: "eclip" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    uaktualnienie:
    Open Finance 8% na 2m od 500 zł
    "Killer Lokata" w Bnku Pocztowym 7% 10 dni min 2000 zł do 20 000 zł
    "Meritum Zysku w Internecie" 3m 7% min 10 000 zł
    Getin Bank 7% na 3m
    Eurobank 6% 7 dni (tu nie potrącą belki)

    Pozdrawiam.

    --
    www.lokatybezbelki.w.interia.pl

  • 7. Data: 2009-02-28 06:58:59
    Temat: Re: Lokaty
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Eurobank 6% 7 dni (tu nie potrącą belki)

    7% jest.

  • 8. Data: 2009-02-28 10:53:00
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "lex" news:go9l8g$69f$1@news.onet.pl

> [...]
    > zarobic / .Proszę o poradę w którym banku / lub rozdzielic na kilka banków
    > dla bezpieczenstwa / są najlepsze warunki do ulokowania .

    Może niektórzy powiedzą, że jestem stronniczy i wychwalam tylko jedną
    ofertę, no ale co ma innego napisać jak sam korzystam i sobie bardzo chwalę
    :)

    Polecam zaglądnąć tutaj i samemu wybrać:
    http://www.depozyty.getinbank.pl/
    http://lokaty.open.pl/

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2009-02-28 11:16:57
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Bony Skarbowe... teoretycznie bez ryzyka.
    >
    > MK

    Teoretycznie bez... :-)

    W marcu muszą tego wykupić za prawie 5 mld zł. Ciekawe jak im pójdzie. 11
    albo 18 marca 2009 ma szansę przejść do historii. ;-)

    termin zapadalności: wartość (w PLN):

    4.03.09 1.001.890.000

    11.03.09 2.480.260.000

    18.03.09 1.314.000.000

    Na ten między innymi cel 4 marca będą próbowali sprzedac obligacje za 4 mld
    zł oraz w ciągu całego marca bony o wartości do 9 mld zł. Też zobaczymy jak
    im pójdzie. Zmierzamy do krachu, który powinien nastąpić w okolicach marca
    2010. :)

    marekz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3896 (20090228) __________