  • 1. Data: 2003-07-28 11:19:15
    Temat: Gdzie najlepiej zalozyc lokate?
    Od: "Michallo" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Czy ktos moglby polecic gdzie teraz najkorzystniej zalozyc lokate?
    Bede chcial odkladac prawdopodbnie 500-1500 zl/mies

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2003-07-28 12:16:34
    Temat: Re: Gdzie najlepiej zalozyc lokate?
    Od: "Michallo" <m...@g...pl>

    Witam

    Mam dostep do internetu wiec intersuja mnei rowniez "lokaty przez internet".
    Tylko, ktory bank wybrac.. ;)

  • 3. Data: 2003-07-28 12:23:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

  • 4. Data: 2003-07-28 12:44:49
    Od: k...@p...fm

> [...]
    >
    > Czy ktos moglby polecic gdzie teraz najkorzystniej zalozyc lokate?
    > Bede chcial odkladac prawdopodbnie 500-1500 zl/mies

    Jeżeli nie zamierzasz korzystać z pieniędzy przez okres lokaty to najlepsza
    jest oferta Dominet Banku dają coś ok 7 % rocznie :
    http://www.dominetbank.pl/lokaty/oferta/lkt-sl-forte
    .html

    A jak będziesz od czasu do czasu chciał skorzystać z pieniędzy to chyba eMax
    mBanku

  • 5. Data: 2003-07-28 14:15:35
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    k...@p...fm napisał(a):
    > Jeżeli nie zamierzasz korzystać z pieniędzy przez okres lokaty to najlepsza
    > jest oferta Dominet Banku dają coś ok 7 % rocznie :
    > http://www.dominetbank.pl/lokaty/oferta/lkt-sl-forte
    .html

    Hmm - oferta wyglada na prawde pociagajaco.. tylko czy ktokolwiek slyszal
    cokolwiek o tym banku?

  • 6. Data: 2003-07-28 14:25:55
    Od: k...@a...pl

    > Witam,

    > Hmm - oferta wyglada na prawde pociagajaco.. tylko czy ktokolwiek slyszal
    > cokolwiek o tym banku?
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Bank jest ok !!! zresztą poczytaj sobie na ich stronie. Poza tym ma
    gwarancje BFG więc nie ma strachu o kase. Sam mam tam lokatę i nie narzekam

  • 7. Data: 2003-07-29 09:13:42
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Michallo" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moglby polecic gdzie teraz najkorzystniej zalozyc lokate?
    > Bede chcial odkladac prawdopodbnie 500-1500 zl/mies

    SEB2

  • 8. Data: 2003-07-29 20:42:40
    Od: "Graan" <h...@i...pl>

    Fundusze to jest lepsze miejsce twoich oszczędności, nawet fundusze rynku
    pienięznego przyniosą ci lepszą stopę zwrotu niż lokaty

  • 9. Data: 2003-07-30 06:59:28
    Od: "Michallo" <m...@g...pl>

    Witam,

    Graan <h...@i...pl> napisał(a):
    > Fundusze to jest lepsze miejsce twoich oszczędności, nawet fundusze rynku
    > pienięznego przyniosą ci lepszą stopę zwrotu niż lokaty

    Prosze o informacje, ktory fundusz szanowni Grupowicze polecaja no i jaki
    mozna miec z tego zysk.

  • 10. Data: 2003-07-30 08:13:24
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Michallo" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Prosze o informacje, ktory fundusz szanowni Grupowicze polecaja no i jaki
    > mozna miec z tego zysk.

    Zysk zależy od akceptowanego ryzyka. Duży zysk = duża potencjalna strata.
    Od miesiąca fundusze akcji pną się do góry. Wtedy należało je kupować.Będą
    spadać, ale kiedy ???
    poczytaj np.:
    http://tfi.hoga.pl/

    Dla ostrożnych "akcjonariuszy" polecam SEB 4
    Dla ciułaczy SEB 2

    Innych nie polecam, bo już miały "okres świetności"