  • 1. Data: 2003-07-28 10:14:39
    Temat: Obligacje w PKO - serwis
    Od: "rola" <r...@b...pl>

    Jezeli ktos sie chce bawic w obligacje, to polecam te nowa stronke
    uruchomiona przez PKO BP, ktore teraz bedzie sprzedawalo obligacje.
    Rzeczywiscei latwo sie wszystkiego szuka

  • 2. Data: 2003-07-28 10:33:46
    Temat: Re: Obligacje w PKO - serwis
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    rola wrote:
    > Jezeli ktos sie chce bawic w obligacje, to polecam te nowa stronke
    > uruchomiona przez PKO BP, ktore teraz bedzie sprzedawalo obligacje.
    > Rzeczywiscei latwo sie wszystkiego szuka

    a chodzi ci juz:
    www.zakup.obligacjeskarbowe.pl ?
    Bo mnie nie :( - pewnie po 1 sierpnia zacznie

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-07-28 11:55:25
    Od: "rola" <r...@b...pl>

    Mnie chodzilo oczywiscie o serwis www.obligacjeskarbowe.pl
    natomiast nie dziw sie ze nie dziala zakup.obligacjeskarbowe.pl bo PKO ma
    prawo sprzedawac dopiero od 1 sierpnia, wiec wczesniej ruszyc nie moze...