  • 1. Data: 2004-07-16 10:35:43
    Temat: Gdzie najlepiej ulokowac waluty obce?
    Od: Julian <j...@p...onet.pl>

    Mam troche dewiz, ktore chcialbym korzystnie ulokowac.
    W moim banku, tj. w WBK BZ proponuja mi nieoprocentowane konto,
    wspolne z ROR. To mi nie odpowiada.
    Macie jakies sugestie?

    pozdrawiam

    Julian

  • 2. Data: 2004-07-16 13:21:49
    Temat: Re: Gdzie najlepiej ulokowac waluty obce?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Julian wrote:
    > Mam troche dewiz, ktore chcialbym korzystnie ulokowac.
    > W moim banku, tj. w WBK BZ proponuja mi nieoprocentowane konto,
    > wspolne z ROR. To mi nie odpowiada.
    > Macie jakies sugestie?

    Nordea Bank - za darmo, niezle kursy i rozne waluty
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-07-17 14:02:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 16 Jul 2004 12:35:43 +0200, na pl.biznes.banki, Julian w wiadomości
    <news:o1aff0ppl2f9j1qt24tll62dt9ua1bkt84@4ax.com> napisał(a):

    > Mam troche dewiz, ktore chcialbym korzystnie ulokowac.
    > W moim banku, tj. w WBK BZ proponuja mi nieoprocentowane konto,
    > wspolne z ROR. To mi nie odpowiada.
    > Macie jakies sugestie?

    Nie wiem jakie masz te dewizy, ale BZ-WBK 1-miesięczna lokata w EUR jest
    oprocentowana na 1.4%, a nie na 0%.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj