  • 1. Data: 2004-07-16 07:58:04
    Temat: kredyt ratalny mBanku - rozczarowanie..
    Od: "M K" <m...@N...gazeta.pl>

    Wypelnilem u Was wniosek o kredyt ratalny - wyszlo mi 13,2 %, ucieszylem sie
    i pojechalem do Marek pod Warszawą do mKiosku. Tam koles powiedzial ze po
    10.000 zł musialbym pojechac do Łodzi wiec proponuje troche mniej - 10.000
    razem z prowizjami czyli np. 9.300 zł (wtedy wyplata bedzie w Wawie).
    Zgodzilem sie, ale niestety koles msial jeszcze raz sporzadzic wniosek -
    zadal mi te same pytania co scoring na stronie i wyszlo.. 18,9%! Jedyna
    roznica to bylo wyksztalcenie: na stronie podalem wyzsze + podyplomowe a w
    mkisoku zreflektowalem sie i dalem tylko wyzsze (jeszcze nie skonczylem
    podyplomowych).

    I co wy na to? Mial ktos podobne doswiadczenie? Ciekawe czy to celowy blad
    kalkulatora na stronie? Blad tego pracownika mkiosku ? A moze jeszcz inna
    przyczyna ?

  • 2. Data: 2004-07-16 10:18:20
    Temat: Re: kredyt ratalny mBanku - rozczarowanie..
    Od: mierzwoj <m...@p...ONET.PL>

    A moze
    > jeszcz inna przyczyna ?

    ja mysle ze te multi i mbanki to do kredytow sie nioe nadaja

    pozdro

  • 3. Data: 2004-07-16 10:56:55
    Od: "Marcin H." <m...@W...o2.pl>

    > I co wy na to? Mial ktos podobne doswiadczenie? Ciekawe czy to celowy blad
    > kalkulatora na stronie? Blad tego pracownika mkiosku ? A moze jeszcz inna
    > przyczyna ?

    A jam mam przykład w druga stronę (sic!). Kredyt hipoteczny na 150 tys. wg
    kalkulatora na stronie wychodziło 8% a przed chwila w rozmowie Pani
    zaproponowała mi 6.8%. Fakt, że po uscisleni co jest rozumiane pod
    poszczególnymi pojęciami nieco zmieniły sie dane wejściowe, ale po tym co
    tu przeczytałem to sadziłem, że będzie raczej drożej niż taniej.

    --
    Pozdrawiam,

    Marcin