  • 1. Data: 2004-07-16 10:34:34
    Temat: Założenie konta w Niemczech przez sieć, możliwe?
    Od: "wiygN" <w...@p...onet.pl>

    Szukałem w archiwum i nie znalazłem jednoznaczej odpowiedzi :-(
    Albo trafiałem na dywagacje daleko starsze niż 1 maja 2004.

    Czy możliwe jest założenie konta w banku w Niemczech przez Internet?
    Chodzi mi o konto udostępniające podstawową funkcjonalność: dostep przez
    sieć i przelewy.
    Jeśli tak to proszę osoby zorientowane w sprawie, najlepiej takie, które
    temat "przerobiły" osobiście o garść wskazówek.

    wiygn

  • 2. Data: 2004-07-16 12:36:40
    Od: And <W...@...pl>

    wiygN wrote:

> [...]
    > Jeśli tak to proszę osoby zorientowane w sprawie, najlepiej takie, które
    > temat "przerobiły" osobiście o garść wskazówek.

    słabo szukałeś, kilka dni temu o tym pisałem

    Ale odpowiadam: MOŻLIWE. Deutsche Bank, jest dostęp przez Inet (po
    angielsku), przelewy, karta bankomatowa (wypłaty z bankomatów polskiego
    DB bez prowizji).

    http://www.deutsche-bank.de/pbc

    a formularz dla obcokrajowców tutaj:
    http://www.deutsche-bank.de/pbc/trackingframes/pu_se
    r_tv_devisenauslaender_en_frame.html

    --
    == And.
    ==

  • 3. Data: 2004-07-17 14:09:10
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 16 Jul 2004 14:36:40 +0200, na pl.biznes.banki, And w wiadomości
    <news:cd8i5n$6m2$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > http://www.deutsche-bank.de/pbc
    >
    > a formularz dla obcokrajowców tutaj:
    > http://www.deutsche-bank.de/pbc/trackingframes/pu_se
    r_tv_devisenauslaender_en_frame.html

    Natknąłeś się może na jakieś TOiP oraz tabele oprocentowania po
    angielsku?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj