    From: "wkg" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GP w Citi
    Date: Wed, 4 Dec 2002 19:00:53 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@pm49.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    B@ton wrote in message ...
    >Czy sa szanse na wydluzenie GP przez Citi dla jego kart kredytowych w
    >najblizszej przyszlosci. Czy 51 dni "nieoprocentowanego kredytu" to jakis
    >miedzynarodowy standard? Problem w tym iz wyciag generowany jest dla mnie
    17
    >dnia miesiaca. GP konczy sie 9. Wynagrodzenie dostaje na konto przelewem
    >zawsze 10... i czesto brakuje mi tych 2,3 dni aby uregulowac wydatki...
    >jakies rady?

    1) Jeżeli masz rachunek w banku, w którym sa czeki (Fortis, Integrum, nie
    wiem co jeszcze), splacaj czekiem do wrzutni - urwiesz tydzien. Czeki citi
    ksieguje w dniu wrzucenia automatycznie.

    2) Jezeli nie masz to:
    - splac wymagane 5 % w dacie, ktora okreslono na wyciagu. Tu decyduje data
    przelewu
    - reszte splac przed wygenerowaniem nastepnego wyciagu. Warunek - w chwili
    generowania wyciagu ( 17 rano bodajze ) kasa musi byc juz na rachunku
    karty. Wtedy odsetki nie sa pobierane.

    Oczywiscie najlepiej rowniez czekiem.

    Sprawdzone, przetestowane, dziala od zawsze.

    pzdr
    wkg