  • 1. Data: 2002-01-10 16:01:36
    Temat: GINB SZYBKO DZIALA :)
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    27-12-2001 wyslalam do nich skarge, a dzis otrzymalam pismo, ze juz sie tym
    zajeli :)))

    ginb niewiele tak naprawde moze zrobic, ale nasze skargi wyslane pod ich
    pismem przewodnim dzialaja cuda. sprawa nagle dostaje super przyspieszenia.
    banki traktuja je priorytetowo.

    jezeli uwazacie, ze mp. bank nieslusznie odrzucil wasza reklamacje, to
    piszcie do ginb.

    pozdrawiam

    rena

  • 2. Data: 2002-01-10 17:04:42
    Temat: Re: GINB SZYBKO DZIALA :)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ginb niewiele tak naprawde moze zrobic, ale nasze skargi wyslane pod ich
    > pismem przewodnim dzialaja cuda. sprawa nagle dostaje super
    przyspieszenia.
    > banki traktuja je priorytetowo.

    Podobny skutek odnosza wszelkie skargi zlozone prosto do prezesa banku ;).

    > jezeli uwazacie, ze mp. bank nieslusznie odrzucil wasza reklamacje, to
    > piszcie do ginb.

    Ja jednak radze szanowac czas i prace GINB-u i nie przesadzac zbytnio. Zeby
    sie nie stalo tak, ze KNB zarzucony skargami klientow bankow nie bedzie
    miala czasu na swoje ustawowe zadania ;).
    Mam nadzieje, ze jutro poznamy Arbitra Bankowego i on zdyscyplinuje banki,
    tak aby postepowaly z klientami jak powinny :).

    Maciej

  • 3. Data: 2002-01-10 18:14:15
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

> [...]
    > sie nie stalo tak, ze KNB zarzucony skargami klientow bankow nie bedzie
    > miala czasu na swoje ustawowe zadania ;).

    oh - zle mnie zrozumiales. ja nie pisze o drobnostkach, tylko naprawde o
    sprawach spornych.
    dopiero 2 razy korzystalam z pomocy ginbu i tylko dlatego, ze bylam bezsilna
    wobec swojego banku.

    pierwsza reklamacja - dopiero po inwerwencji ginbu i dopiero po miesiacu od
    zdarzenia - dotyczyla citibanku. bank ten przyjac ode mnie stale zlecenie -
    tylko jego zdefiniowanie. nie wiedziec czemu, bank ten wykonal jednoczesnie
    to zlecenie i zdjal mi z konta 2500 zl. oddal dopiero po miesiacu, mimo, iz
    wszystkie rozmowy nagrywa.

    nie byla to chyba blaha sprawa?

  • 4. Data: 2002-01-10 19:19:30
    Temat: Odp: GINB SZYBKO DZIALA :)
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    > Podobny skutek odnosza wszelkie skargi zlozone prosto do prezesa banku ;).

    prezesi bankow maja ciekawsze zadania niz czytanie skarg ;))

  • 5. Data: 2002-01-10 23:37:30
    Od: "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl>

    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > prezesi bankow maja ciekawsze zadania niz czytanie skarg ;))

    To zależy od banku, prezesa i tego, ile masz kasy na koncie. ;-))

    Pzdr
    -------------
    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    w...@k...pl (preferowane/primary)
    l...@b...gnet.pl
    w...@k...pl
    ICQ: #45256072

  • 6. Data: 2002-01-11 05:28:57
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > To zależy od banku, prezesa i tego, ile masz kasy na koncie. ;-))

    Ciekawe od jakiej kwoty zaczynają ;-)
    Grzegorz