    From: "Rena" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GINB SZYBKO DZIALA :)
    Date: Thu, 10 Jan 2002 19:14:15 +0100

    > Ja jednak radze szanowac czas i prace GINB-u i nie przesadzac zbytnio.
    Zeby
    > sie nie stalo tak, ze KNB zarzucony skargami klientow bankow nie bedzie
    > miala czasu na swoje ustawowe zadania ;).

    oh - zle mnie zrozumiales. ja nie pisze o drobnostkach, tylko naprawde o
    sprawach spornych.
    dopiero 2 razy korzystalam z pomocy ginbu i tylko dlatego, ze bylam bezsilna
    wobec swojego banku.

    pierwsza reklamacja - dopiero po inwerwencji ginbu i dopiero po miesiacu od
    zdarzenia - dotyczyla citibanku. bank ten przyjac ode mnie stale zlecenie -
    tylko jego zdefiniowanie. nie wiedziec czemu, bank ten wykonal jednoczesnie
    to zlecenie i zdjal mi z konta 2500 zl. oddal dopiero po miesiacu, mimo, iz
    wszystkie rozmowy nagrywa.

    nie byla to chyba blaha sprawa?