  • 1. Data: 2002-01-10 13:00:46
    Temat: Bank czytajacy w myslach
    Od: "andriej" <a...@p...fm>

    Pomyslalem sobie wczorej , ze fajnie by bylo miec wypukla karte.Dzisiaj rano
    przyszedl polecony z Pekao SA a w srodku karta. Ciekawostka jest to , ze
    nigdy jej nie zamawialem, a konto w Pekao SA zlikwidowalem jakis czas temu
    :)))))))))))))))))))))

  • 2. Data: 2002-01-10 18:40:42
    Temat: Re: Bank czytajacy w myslach
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

> [...]
    > nigdy jej nie zamawialem, a konto w Pekao SA zlikwidowalem jakis czas temu

    Poczekaj na opłatę za wydanie, to trochę "skrócisz" okazywaną radość ;-)
    pzdr
    marcin

  • 3. Data: 2002-01-10 18:56:00
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "andriej" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > nigdy jej nie zamawialem, a konto w Pekao SA zlikwidowalem jakis czas temu

    hmmmmm
    serio ??

  • 4. Data: 2002-01-10 18:56:47
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "andriej" <a...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > nigdy jej nie zamawialem, a konto w Pekao SA zlikwidowalem jakis czas temu

    jakiś czas temu zamknąłem konto w pekao

    może pomyśl sobie, że pomylili się i dostanę list polecony z pytaniem gdzie
    przelać 50000 (albo lepiej 100 000), które niepotrzebnie zalegają na moim
    koncie :))

    podzielę się jakoś z Tobą: ))

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-01-10 20:10:55
    Od: "andriej" <a...@p...fm>

    Serio!
    Karta lezy przede mna i zastanawiam sie czy jak zrobie zakupy na nia to
    jakos to ze mnie sciagna.
    Zadzwonilem do banku , a Pani powiedziala ,ze sie pomylili bo znalezli w
    komputerze ,ze w 1999 wydali mi taka karte to teraz mi wznowili.Okres
    poprzedniej skonczyl sie rok temu:)
    Pani radzila mi wyrzucic karte do kosza.
    Pzdr
    andriej

  • 6. Data: 2002-01-10 22:37:09
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

> [...]
    > poprzedniej skonczyl sie rok temu:)
    > Pani radzila mi wyrzucic karte do kosza.

    Nie badz glupi - przyszla poleconym czy normalnym? Jesli normalnym
    to rob smialo zakupy ;-))))))))))) Przeciez nie masz nawet u nich konta ;-)

    Pozdrawiam

    pawgra

  • 7. Data: 2002-01-10 23:32:26
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyszedl polecony z Pekao SA a w srodku karta.
    Ciekawostka jest to , ze
    > nigdy jej nie zamawialem, a konto w Pekao SA

    Hmm ... może masz jakieś uzdolnienia. Przećwicz
    jeszcze jakiś większy przelew na swoje konto.

    Sark

    p.s. 10 % dla mnie (jakby sie udało ;-))

  • 8. Data: 2002-01-11 05:27:16
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Pani radzila mi wyrzucic karte do kosza.

    A potem ta sama pani skasuje Cie za zastrzeżenie tej karty do końca ważności, bo
    jej nie zwróciłeś :-))
    Lepiej przeciąć i odesłać z żądaniem zaprzestania przetwarzania swoich danych
    osobowych hihihi.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-01-11 22:56:33
    Temat: Odp: Bank czytajacy w myslach
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    końca ważności, bo
    > jej nie zwróciłeś :-))

    a to peakosa obciaza w takich wypadkach? myslalem, ze to praktyka tylko
    Fortisu?

    dobek

  • 10. Data: 2002-01-12 23:52:09
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Nie badz glupi - przyszla poleconym czy normalnym? Jesli normalnym
    > to rob smialo zakupy ;-))))))))))) Przeciez nie masz nawet u nich konta ;-)

    Tylko wcześniej sprawdź, czy na pewno nie ma już tego konta. Może jest, a Ty o
    tym nie wiesz ;-)

    Zdarzają się takie przypadki...

    pozdrawiam
    maksymilian