  • 11. Data: 2002-06-23 19:24:54
    Temat: Re: GE Bank Mieszkaniowy - rozczarowanie!!!!!!!
    Od: "Tom" <t...@i...pl>

    > No właśnie! Chyba wiedziałeś co robisz i nikt Cię nie zmusił do
    podpisania?

    Podpisałem umowę w której wyraźnie pisze, że oprocentowanie jest zmienne i
    ustalane m. in. na podstawie stóp procentowych (które też w Uni Europejskiej
    zmalały). Brak jest informacji na temat wysokości prowizji pobieranej przez
    bank!!!!!!!!

    > Na kim? Na "niewidzialnej ręce rynku". która spowodowała obniżenie stóp
    proc.?
    > Bank przecież zachowuje się zgodnie z podpisaną przez Ciebie umową. A
    jakby
    > oprocentowanie w tym czasie wzrosło,a ty miałbyś w umowie mniejsze, to też
    > pisałbyś o "Folwarku zwierzęcym"?

    Nie pisz głupot GLENN, jestem przygotowany na to, że oprocentowanie kredytu
    może wzrosnąć, jak również na to że kurs waluty będzie zmienny. Kredyt
    przecież wziąłem na 20 lat. W ciągu tego czasu wiele może się zmienić!!!!
    Skoro jednym mozna proponować nizsze oprocentowanie wg, tych samych stóp
    procentowych a innym wyższe to wyraźnie widać że są "równi i równiejsi".
    Świeżbi mnie, aby po imieniu nazwać osoby zasiadające u żłoba Banku.
    Jeszcze trochę poczekam, może mi zaufanie wróci do tego Banku. Mi się nie
    śpieszy, jestem cierpliwy. Wystosuję pismo do Banku o obniżenie
    oprocentowania. Zobaczymy. W dobie dzisiejszego sposobu komunikowania się
    łatwo jest zebrać sporą grupę osób do wspólnego działania. Jedną sprawę już
    skończyłem w "Naczelnym Sądzie Administracyjnym" (na dużym plusie).
    T.