  • 1. Data: 2003-04-17 22:30:42
    Temat: GE BM obniza %...
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Witam,

    jestem w szoku - przyjezdzam do domu, a tu list od GEBM, ze z dniem
    takim a takim obnizaja mi % i tak co miesiac mam do zaplacenia tyle i
    tyle. Tylko, ze... to % jest wyzsze niz mam w umowie - ale comiesieczna
    splata w EUR wychodzi mniejsza...

    Nie wiem jak im sie to udalo, ale jutro dzwonie tam jak tylko dojade do
    firmy i sobie powyjasniam z odpowiednimi osobami.

    Za chwile i tak obniza o 1%, bo bedzie hipoteka :) Ja wiem, ze powinni
    dawno obnizyc (choc kredyty mieszkaniowe to kredyt wysokiego ryzyka),
    heh.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-04-18 07:38:22
    Temat: Re: GE BM obniza %...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> wrote in message
> [...]
    > takim a takim obnizaja mi % i tak co miesiac mam do zaplacenia tyle i
    > tyle. Tylko, ze... to % jest wyzsze niz mam w umowie - ale comiesieczna

    masz wyższe niż w umowei, bo ten 1 czy 2% do czasu ustanowienia hipoteki
    dodają :)

    ja mam obecnie procentowanie 5.8% :) dość ładnie to wygląda w porównaniu ze
    złotówkami, nawet pomimo tego, że brałem po 4.058

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-04-18 18:22:55
    Od: "henning" <h...@N...gazeta.pl>

    SzYmOn <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Za chwile i tak obniza o 1%, bo bedzie hipoteka :) Ja wiem, ze powinni
    > dawno obnizyc (choc kredyty mieszkaniowe to kredyt wysokiego ryzyka),

    Obniza? niech obniza, nie zmienia to jednak faktu, ze naleza do najdrozszych
    bankow pod wzgledem oferty na rynku, mowie o oprocentowaniu. No i jeszcze
    ta ich obsluga. Po prostu szkoda gadac, wystarczy poczytac archiwa.
    Pozdrawiam
    h.

  • 4. Data: 2003-04-18 19:00:16
    Od: "Dart" <w...@p...onet.pl_usun_to>

> [...]
    > bankow pod wzgledem oferty na rynku, mowie o oprocentowaniu. No i jeszcze
    > ta ich obsluga. Po prostu szkoda gadac, wystarczy poczytac archiwa.

    A jak to Holmsie wydedukowałeś że są najdrożsi ?
    Mam tam kredyt od pół roku i jak dotąd obsługa przyjazna, brak prowizji za
    czynmosci za które w innych bankach płaci sie słono i oprocentowanie nie
    najgorsze ...

    Dart

  • 5. Data: 2003-04-21 16:36:08
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "henning" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > bankow pod wzgledem oferty na rynku, mowie o oprocentowaniu. No i jeszcze
    > ta ich obsluga. Po prostu szkoda gadac, wystarczy poczytac archiwa.

    szczerze mówiąc zanim wziąłem u nich kredyt, miałem podobne podejście
    ale niestety zniechęcony nieelastycznością PKO BP z przymusu wziąłem w GE w
    EURO
    i szczerze powiem, że zarówno pod względem obsługi jak i ekonomiki kredytu
    jestem bardzo zadowolony

    jeśli kolega chce, możemy porównać
    obecnie oprocentowanie 5.8 %
    brak dodatkowych opłat za wycenę, brak prowizji (o ile nie nadpłacę 10%
    kapitału w ciągu 3 lat - a na razie tego nie planuję), zwracają pieniążki za
    wpis do hipoteki, co miesiąc mogę telefonicznie dowiedzieć się ile
    wpłaciłem , jak zostało przeliczone, ile mam do spłaty, ile nadpłaciłem itp
    (i to od początku kredytu)

    myślę, że bank stara się (albo ja mam wyjątkowe szczęście)

    powiem szczerze, że teraz cieszę się, że nie otrzymałem w PKO w złotówkach

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-04-24 07:45:01
    Od: max <m...@o...wsc.com.pl>

    In article <b7oa1i$7vg$1@foka.acn.pl>, plusz wrote:

    > ja mam obecnie procentowanie 5.8% :) do?ae ?adnie to wygl?da w porównaniu ze
    > z?otówkami, nawet pomimo tego, ?e bra?em po 4.058

    witam,
    jakim cudem 5.8 ??? w euro ???
    bralem w styczniu 2002 i teraz mam 7.2 % w euro,
    krew mnie zalewa i nie wiem dokad uciec...

  • 7. Data: 2003-04-24 07:56:10
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "max" <m...@o...wsc.com.pl> wrote in message
    > witam,
    > jakim cudem 5.8 ??? w euro ???
    > bralem w styczniu 2002 i teraz mam 7.2 % w euro,
    > krew mnie zalewa i nie wiem dokad uciec...

    ja brałem w sierpniu 2002 i podstawowe było o ile pamiętam 7,9 % ,a ja w
    promocji miałem obniżone o 1,4% do 6,5%

    później PSP spadła do 7,4% , a teraz do 7,2% - ja mam nadal pomniejszone o
    1,4% czyli 5,8%

    z tego co wiem, możesz wybrać opcję ustalania oprocentowania nie o PSP ale o
    LIBOR - może będziesz miał taniej

    niestety to właśnie jest to o czym pisze tensor , czyli ustalanie
    oprocentowania przez zarząd

    ja widząc 6,5% wiedziałem, że nie ma już zbyt dużego pola do obniżek i
    świadomie wziąłem u nich kredyt, biorąc pod uwagę, że nawet jak nie obniża
    już nigdy oprocentowania to będzie to i tak dla mnie korzystne przez
    pierwsze trzy lata

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-04-24 15:17:34
    Od: g...@p...onet.pl

    I to jest właśnie polityka GE, nowi Klienci - obniżamy a starzy niech bulą .....
    Mam nadzieję że do czasu.

    A swoją drogą, ciekaw jestem jak w tej chwili wygląda zamiana z PSP na LIBOR,
    chodzi mi o kursy walut, ponieważ odstąpili od kursu średniego.
    Czyż nie będzie tak że zmienią oprocentowanie ale spłatę to już poproszą po
    kursie sprzedaży a nie średnim????

    Pozdrawiam
    Greg.

  • 9. Data: 2003-04-25 06:47:42
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > chodzi mi o kursy walut, ponieważ odstąpili od kursu średniego.
    > Czyż nie będzie tak że zmienią oprocentowanie ale spłatę to już poproszą

    najlepiej spytaj bezpośrednio w GE

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2003-04-25 13:28:59
    Od: g...@p...onet.pl

    najlepiej spytaj bezpośrednio w GE

    > --
    > pozdrawiam
    > plusz

    Trzeba się najpierw do nich dodzwonić, a każda minuta oczekiwania to kaska dla
    nich, na e-maile nie odpisują i nie oddzwaniają :-(
    Sprawdzałem.
    Greg.