    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE BM obniza %...
    Date: Mon, 21 Apr 2003 18:36:08 +0200

    "henning" <h...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:b7pfpv$sub$1@inews.gazeta.pl...
    > Obniza? niech obniza, nie zmienia to jednak faktu, ze naleza do
    najdrozszych
    > bankow pod wzgledem oferty na rynku, mowie o oprocentowaniu. No i jeszcze
    > ta ich obsluga. Po prostu szkoda gadac, wystarczy poczytac archiwa.

    szczerze mówiąc zanim wziąłem u nich kredyt, miałem podobne podejście
    ale niestety zniechęcony nieelastycznością PKO BP z przymusu wziąłem w GE w
    EURO
    i szczerze powiem, że zarówno pod względem obsługi jak i ekonomiki kredytu
    jestem bardzo zadowolony

    jeśli kolega chce, możemy porównać
    obecnie oprocentowanie 5.8 %
    brak dodatkowych opłat za wycenę, brak prowizji (o ile nie nadpłacę 10%
    kapitału w ciągu 3 lat - a na razie tego nie planuję), zwracają pieniążki za
    wpis do hipoteki, co miesiąc mogę telefonicznie dowiedzieć się ile
    wpłaciłem , jak zostało przeliczone, ile mam do spłaty, ile nadpłaciłem itp
    (i to od początku kredytu)

    myślę, że bank stara się (albo ja mam wyjątkowe szczęście)

    powiem szczerze, że teraz cieszę się, że nie otrzymałem w PKO w złotówkach

    --
    pozdrawiam
    plusz