  • 1. Data: 2003-08-09 22:41:39
    Temat: Kierunek rozwoju akcji
    Od: "IPM" <D...@p...fm>

    Witam;

    Nareszcie mi zarejestrowali fundusze inwestycyjne w mbanku wiec czas na
    decyzje;

    Na pierwszy rzut poradze sie Was, a mianowicie - jak myslicie w co warto
    wejsc na poczatek ? Jak myslicie jaki rozwoj w najblizszej przyszlosci
    bedzie mial rynek akcji, ze wzgledu ze najbardziej bylbym zainteresowany
    funduszami akcyjnymi, bo najszybszy zysk. Jak sie rozgladalem ida caly czas
    w gore, ale sa juz i tak wysoko wiec moga spasc ...
    Moze lepiej w tym wypadku w jakies zrownowazone albo inne ? Co byscie
    polecili. Sklonosc do ryzyka wysoka mam, glowne pytanie zatem o fundusze
    akcyjne - czy nadal warto w nie wchodzic czy to juz blisko kresu ich
    swietnosci ? Jakie macie opinie;

    Z gory dzieki za odpowiedzi;

    Pozdrawiam;

    IREK

  • 2. Data: 2003-08-10 11:16:41
    Temat: Re: Kierunek rozwoju akcji
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/list.php3?f=1

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !