  • 21. Data: 2009-02-22 23:22:50
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne -- pytanie z gatunku 'co robić?'
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Lut, 08:21, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Ok, ale caly czas nie rozumiem o co do mnie pijesz? o to ze bawie sie w
    > pewnym sensie funduszami i dobrze mi to wychodzi? czy nie podoba Ci sie to
    > co robie?

    Nie, no, to Twoje pieniadze, wiec co mi sie tu ma nie podobac :) Po
    prostu nie poradzilbym tego, co Ty, autorowi watku. Osiagasz zyski -
    gratuluje, ale to co robisz, to troche jak jedzenie zupy widelcem, na
    dodatek z zawiazanymi oczami :) Na razie wyciagasz co wieksze kawalki,
    ale mam watpliwosci, czy to dziala na dluzsza mete.

    > jezeli masz dla mnie inna rownie atrakcyjna propozycje to chetnie
    > wyslucham, na czym polega ta atrakcyjnosc napisalem w poscie obok(30%
    > zyskow w skali roku)

    Napisales o skali roku na podstawie trzymiesiecznych zyskow, z
    ostatnich trzech miesiecy. :) To nie jest miarodajna rekomendacja.
    Troche tak jakbym ja polecal kupowanie "dularow".
    Od 17 lipca (2,033 zl / $1,000) do 18 lutego (3,878 zl / $1,000)
    zyskalem 91%.
    91% zysku w 7 miesiecy, czyli 156% w rok, prawda? Yeah! Szturmujcie
    kantory! ;)

  • 22. Data: 2009-02-22 23:47:09
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 23 lut 2009 o 00:22 GMT, bradley.st napisał(a):

> [...]
    > dodatek z zawiazanymi oczami :) Na razie wyciagasz co wieksze kawalki,
    > ale mam watpliwosci, czy to dziala na dluzsza mete.

    dopuki beda fundusze przynoszace zyski, doputy bede takie wybieral, i
    doputy bede mial podobne zyski :)

> [...]
    > zyskalem 91%.
    > 91% zysku w 7 miesiecy, czyli 156% w rok, prawda? Yeah! Szturmujcie

    Jak kiedys fundusze akcji gorowaly na szczytach zarabialem 10% miesiecznie,
    jak sie skonczylo, zrezygnowalem z funduszow akcji..., teraz inne fundusze
    przynosza ciekawe zyski, wiec z nich korzystam...

    Nie mysle o dlugoterminowych inwestycjach, raczej na bierzaco dostosowywuje
    charakter swoich inwestycji, i tam pcham swoje pieniadze, gdzie akurat w tym
    momencie mozna zarobic wiecej, teraz od jakiegos czasu zainteresowalem sie
    ponownie funduszami...

    Czy mozesz polecic inny sposob na inwestowanie ktory przynosci podobny lub
    wiekszy %?
    inny sposob ktory aktualnie sie sprawdza?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 23. Data: 2009-02-22 23:55:24
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Lut, 18:47, Brzezi <b...@g...com> wrote:
    > Czy mozesz polecic inny sposob na inwestowanie ktory przynosci podobny lub
    > wiekszy %?
    > inny sposob ktory aktualnie sie sprawdza?

    Niestety nie. Nie znam na tyle dobrze rynku, na ktorym inwestujesz /
    mozesz inwestowac.

  • 24. Data: 2009-02-23 19:48:59

    Sun, 22 Feb 2009 20:48:35 +0100, w <1rjh05c3pz41c$.dlg@miroo.miroo.pl>, Miroo
    <m...@C...LETTERSpl> napisał(-a):