  • 1. Data: 2003-03-04 15:33:51
    Temat: zamykanie konta w inteligo
    Od: "khaki_7" <k...@w...pl>

    Witam wszystkich Grupowiczów!
    Mam pewien problem i dotyczy on konta Inteligo.
    Chciałbym je jak najszybciej zamknąć gdyż założyłem sobie konto w
    konkurencyjnym mbanku.
    W regulaminie przeczytałem iż należy do Inteligo przesłać listem poleconym
    dyspozycję zamknięcia konta. Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów wie czy
    istnieje jakis formularz dyspozycji zamykania konta(gdzie można go
    ściągnąć?), czy też należy napisać odręcznie prośbę zamknięcia konta? Jeżeli
    odręcznie to jakie dane czy informacje musi zawierać taki list? Jak on w
    ogóle powinien wyglądać?
    Z góry dziękuję za pomoc!!!
    Pozdrawiam!
    --
    khaki_7[at]wp.pl
    GG 1710090

  • 2. Data: 2003-03-04 17:36:43
    Temat: Re: zamykanie konta w inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "khaki_7" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Jeżeli
    > odręcznie to jakie dane czy informacje musi zawierać taki list? Jak on w

    Możesz pisać sam, ale jak zadzwonisz to Ci przyślą za darmo ichni
    formularz...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-03-04 19:51:28
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "khaki_7" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
    Jeżeli
    > odręcznie to jakie dane czy informacje musi zawierać taki list? Jak on w

    Proszę o zamknięcie konta o numerze xxxx
    środki proszę przelać na konto yyyy.
    Zadzwoń to ci nawet podyktują

  • 4. Data: 2003-03-04 21:59:04
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    khaki_7 wrote:
    > Witam wszystkich Grupowiczów!
    > Mam pewien problem i dotyczy on konta Inteligo.
    > Chciałbym je jak najszybciej zamknąć gdyż założyłem sobie konto w
    > konkurencyjnym mbanku.
    [...]

    W ich teleserwisie można zamówić formularz zamknięcia wysyłany
    "zwykłą" pocztą albo mailem. Całkiem wygodne rozwiązanie.

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 5. Data: 2003-03-05 10:39:18
    Temat: Re: Zamykanie konta w Intelig
    Od: "Grzegorz B." <g...@p...onet.pl>

    > W ich teleserwisie można zamówić formularz zamknięcia wysyłany
    > "zwykłą" pocztą albo mailem. Całkiem wygodne rozwiązanie.

    Skoro można wysłać mailem to ciekawe dlaczego nie można tego zrobić tak jak
    przy otwieraniu tego konta czyli wypełniając bezpośrednio na ich stronie
    dyspozycję zamknięcia? Jak byś chciał zamknąć konto to po wejściu na ich
    stronę nic z tego a jak chcesz je otworzyć to proszę bardzo - podany
    formularz jak na tacy. Jak to nazwać jak nie dodatkowym utrudnieniem mającym
    na celu zatrzymanie klienta. W/g mnie bez problemu obok dyspozycji otwarcia
    konta na ich stronie powinna być ikona do formularza dyspozycji zamknięcia
    konta.
    pzdrv,
    Grzegorz B.

  • 6. Data: 2003-03-05 10:54:46
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Grzegorz B." <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Skoro można wysłać mailem to ciekawe dlaczego nie można tego zrobić tak
    jak
    > przy otwieraniu tego konta czyli wypełniając bezpośrednio na ich stronie
    > dyspozycję zamknięcia?

    Widać nie do końca ufają elektronice, przy otwarciu w sumie tez podpisujesz
    papierek, tylko, ze ci go przywożą.
    A przy okazji zamkniecie konta zdaje sie musi byc w formie pisemnej, a
    dopoki nie ma podpisow elektroniczych to inaczej sie nie da.
    To haslo na wyciagach, ze dokument elektroniczny nie wymaga podpisu i
    stempla to sie nawet do WC nie nadaje.

> [...]
    otwarcia
    > konta na ich stronie powinna być ikona do formularza dyspozycji zamknięcia

    W sumie formularz do wydrukowania i wyslania moglby byc.

  • 7. Data: 2003-03-06 00:18:05
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 4 Mar 2003 16:33:51 +0100), "khaki_7"
    <k...@w...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >odręcznie to jakie dane czy informacje musi zawierać taki list? Jak on w

    Ja bym napisał po prostu:

    Khaki_7
    ulica taka owaka numer taki owaki
    kodpocztowy Miejscowość

    PKO BP SA -- Inteligo
    ADRES

    sprawa: rezygnacja z usług

    Z uwagi na niską jakość usług świadczonych przez PKO BP SA oraz system
    Inteligo, zwłacam się z uprzejmą prośbą o zamknięcie mojego konta o
    numerze XXXXXXXX oraz wszystkich otwartych w jego ramach rachunków.
    Ewentualne, pozostałe po zamknięciu rachunków środki proszę przelać na
    mój rachunek o numerze XX XXXX XXXX.... prowadzony przez BRE Bank SA
    Wydział Bankowości Elektronicznej.

    Z poważaniem

    (-) Khaki_7

    i już... Podpisać oczywiście odręcznie, zakopertować, zapoczcić,
    wysłać za potwierdzeniem odbioru!.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 8. Data: 2003-03-06 07:47:13
    Od: i...@p...onet.pl

    > W sumie formularz do wydrukowania i wyslania moglby byc.

    Swego czasu zamykalem u nich konto i takowy formularz byl.
    To juz w wychwalanym tu mBanku jest znacznie gorzej... zadnych informacji na
    stronie i oczywiscie formularzy odnosnie zamkniecia u nich konta...

    Kazdy psioczy na Inteligo, a w mBanku pod wieloma wzgledami jest jeszcze
    gorzej... no ale cegoz chciec od "darmowego" banku...

    IGIdeus

    P.S. Uzywam mBanku...
    P.P.S. Moze ktos ma mBankowa dyspozycje zamkniecia konta?

  • 9. Data: 2003-03-06 09:15:12
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    i...@p...onet.pl wrote:
    [...]

    > P.S. Uzywam mBanku...
    > P.P.S. Moze ktos ma mBankowa dyspozycje zamkniecia konta?

    Ale po co ? Sami Ci zamkną jak nie będziesz używał :-)
    KJ

  • 10. Data: 2003-03-06 10:48:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>