  • 11. Data: 2004-02-05 14:58:02
    Temat: Re: Frajerzy z Internet Explorer
    Od: Tashi <k...@p...WYTNIJTO.onet.pl>

    A probowales tez zmienic klienta news albo go przynajmniej skonfigurowac??
    Opera ma niezłego...

    Od: "darsoon" <d...@o...pl>
    Data: Thu, 5 Feb 2004 14:48:39 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@s0cfpi.pkobp.pl

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 12. Data: 2004-02-05 16:06:46
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    v...@p...pl news:bvte03$hfd$1@sunflower.man.poznan.pl

    > A w Millennium nie mozna uzywać innej przeglądarki niż IE :(

    Kliknij -> http://www.mozilla.org -> download -> windows 98/Me i powiedz
    potem prosze czemu niby nie chcialo dzialac

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 13. Data: 2004-02-05 16:07:09
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    I...@w...pI news:bvtb5m$p1f$1@news.onet.pl

    > Link do sciagniecia patcha
    > http://tinyurl.com/2u2d5

    Masz racje, ale ciagle nie widze sensu w lataniu rozsypujacego sie malucha
    gdy za darmo mozesz miec mercedesa.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2004-02-05 16:11:50
    Od: "Bartek" <j...@o...pl>

    > (to wlasnie jest ten slynny blad w intenet explorer o ktorym pisalem jakis
    > czas temu w dyskusji ze trzeba byc naiwnym aby uzywac IE do powaznych
    > zastosowan - chyba na tej gruipie)

    Używam IE.
    Mam konto w vwbank - szyfrowanie 128 bit na początku adresu jest https .
    Jest to bezpieczne z punktu widzenia szyfrowania połączenia ?

  • 15. Data: 2004-02-05 16:43:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 5 Feb 2004 12:56:49 +0100, w <bvtb5m$p1f$1@news.onet.pl>, "Lesio5"
    <I...@w...pI> napisał(-a):

    > Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Link do sciagniecia patcha
    > http://tinyurl.com/2u2d5

    Zły link.
    Prawidłowy to link do Opery lub...

  • 16. Data: 2004-02-05 16:58:48
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    j...@o...pl news:bvtprg$i5c$1@news.onet.pl

    > Używam IE.
    > Mam konto w vwbank - szyfrowanie 128 bit na początku adresu jest https
    > . Jest to bezpieczne z punktu widzenia szyfrowania połączenia ?

    Samo polaczenie jest bezpieczne.

    Natomiast - mozna IE zmanipulowac tak abys calkowicie dobrze i bezpiecznie
    byl podlaczony do... komputera hakera.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2004-02-05 18:55:47
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj:

    [...]

    pomijajac juz sprawe zasadnosci tego posta, obrazasz uzytkownikow IE
    nazywajac ich *frajerami* - ciezko jest napisac g.....IE, uzytkownicy IE po
    raz kolejny zagrozeni itp?

    mysle, ze nikt nie dal ci takiego prawa, abys mogl kogos obrazac

    ja np uwazam, ze frajerzy to studiuja w prywatnych uczelniach a jakos tego
    faktu nie rozglaszam za kazdym razem, gdy sie dowiem czegos nowego - np. ze
    pracownicy AGH traktuja WSZIB i ich studentow jak dojna, glupia krowe z
    duzymi wymionami a nie jak prawdziwa uczelnie z prawdziwymi studentami

    --
    xfenit

  • 18. Data: 2004-02-05 19:15:56
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 19:55, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako xfenit wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > pomijajac juz sprawe zasadnosci tego posta, obrazasz uzytkownikow IE

    No ba ... zupełnie bezzasadny był ...

    > nazywajac ich *frajerami* - ciezko jest napisac g.....IE, uzytkownicy IE po
    > raz kolejny zagrozeni itp?

    Jestem (byłem) użytkownikiem IE do wczoraj ... Wczoraj desperacko
    przesiadłem się na MOZILLĘ ... Ktoś słusznie określił mnie FRAJEREM ...
    Bo jak nazwać człowieka, który płaci grubą kasę za jakiś NĘDZNY SO z
    nędznym IE , kiedy pod ręką jest pełno bezpłatnego oprogramowania,
    zapewniającego jakiś poziom bezpieczeństwa ....
    BYŁEM FRAJEREM - UŻYWAŁEM IE ! ! ! Każdy kto to robi jest frajerem ...
    co najwyżej nie za wyboru, a z braku wiedzy, umiejętności, możliwości
    (IE w pracy, IE na kompie w kafejce, IE na kompie u znajomych, IE w domu
    ... bo nie znam się na kompach)

    > mysle, ze nikt nie dal ci takiego prawa, abys mogl kogos obrazac

    Ja mu dałem ... Nie obraził mnie, a w (fakt) drastyczny sposób
    uświadomił, jak daję się frajerować bilowi i jego trefnemu programowi
    ... Zaznaczam .. Kiwają mnie za moją kasę ... Jeśli bezpłatne
    oprogramowanie mnie wykiwa - będę wiedział dlaczego ...(bezpłatne)

    > ja np uwazam, ze frajerzy to studiuja w prywatnych uczelniach a jakos tego
    > faktu nie rozglaszam za kazdym razem, gdy sie dowiem czegos nowego - np. ze

    A ja jak mam coś do powiedzenia, to mówię to ... Wolność słowa ..
    pomijam, że mogę dostać w ryj ... Mierz siły na zamiary ... (Nie oznacza
    to "stul pysk i siedź w kącie)

    > pracownicy AGH traktuja WSZIB i ich studentow jak dojna, glupia krowe z
    > duzymi wymionami a nie jak prawdziwa uczelnie z prawdziwymi studentami

    Co robić ...

    Producent IE władował użytkowników CITI w KANAŁ ... naprawdę duży KANAŁ
    ... gdyby ta akcja była lepiej zorganizowana , nie jeden człowiek mógł
    być pozbawiony majątku zbieranego przez całe życie ...I do kogo miałby
    się udać, gdyby nie wykryto sprawcy (odszkodowanie) .. bo przecież nie
    do CITI - oni nie są odpowiedzialni .. Odpowiedzialny jest MS - Idziesz
    do nich ... a tam mówią tak : Cieciu ... kupiłeś, zapłaciłeś, a w
    licencji jest wyraźnie napisane - Nie odpowiadamy ;)

    Tylko frajer może podnosićlarum w tej syt ... Tylko FRAJER GODZI SIĘ NA
    ICH WARUNKI ... (Dlatego zawsze też drażnią mnie posty ludzi
    zszokowanych egzekucją- a przecież wyrazili na to zgodę w umowie z
    bankiem ...) ...

    Frajerstwo ;)

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 19. Data: 2004-02-05 19:34:01
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Stasio Podróżnik na L4:

    [...]

    kompletnie nie zrozumiales mojego posta - nie interesuja mnie problemy
    uzytkownikow IE, pisalem o braku kultury ze strony piszacego a nie o: "BYŁEM
    FRAJEREM - UŻYWAŁEM IE ! ! ! Każdy kto to robi jest frajerem", "...
    Zaznaczam .. Kiwają mnie za moją kasę .." czy "Odpowiedzialny jest MS -
    Idziesz do nich ... a tam mówią tak : Cieciu ... kupiłeś" itp. Nie
    interesuja mnie tego typu problemy i nie mam zamiaru sie w nie wglebiac.
    Rozumiesz? Kupa ludzi daje sie nabierac na reklame, akwizytatorom czy jakims
    tam loteriom, ale to nie powod aby wyjsc na ulice i oglaszac, ze 90% ludzi
    to debile i frajerzy, bo kazdemu czlowiekowi nalezy sie odrobina szacunku.
    Rozumiesz maly niedowartosciowany czlowieczku?

    --
    xfenit

  • 20. Data: 2004-02-05 19:54:33
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message
> [...]

    [.....]

    Nie nie i jeszcze raz nie. to glupota i debilizm uzytkownikow.