    From: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Frajerzy z Internet Explorer
    Date: Thu, 05 Feb 2004 20:15:56 +0100
    To: xfenit <o...@b...pl>
    Disposition-Notification-To: Stasio Podróżnik na L4
    <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-05 19:55, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako xfenit wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > pomijajac juz sprawe zasadnosci tego posta, obrazasz uzytkownikow IE

    No ba ... zupełnie bezzasadny był ...

    > nazywajac ich *frajerami* - ciezko jest napisac g.....IE, uzytkownicy IE po
    > raz kolejny zagrozeni itp?

    Jestem (byłem) użytkownikiem IE do wczoraj ... Wczoraj desperacko
    przesiadłem się na MOZILLĘ ... Ktoś słusznie określił mnie FRAJEREM ...
    Bo jak nazwać człowieka, który płaci grubą kasę za jakiś NĘDZNY SO z
    nędznym IE , kiedy pod ręką jest pełno bezpłatnego oprogramowania,
    zapewniającego jakiś poziom bezpieczeństwa ....
    BYŁEM FRAJEREM - UŻYWAŁEM IE ! ! ! Każdy kto to robi jest frajerem ...
    co najwyżej nie za wyboru, a z braku wiedzy, umiejętności, możliwości
    (IE w pracy, IE na kompie w kafejce, IE na kompie u znajomych, IE w domu
    ... bo nie znam się na kompach)

    > mysle, ze nikt nie dal ci takiego prawa, abys mogl kogos obrazac

    Ja mu dałem ... Nie obraził mnie, a w (fakt) drastyczny sposób
    uświadomił, jak daję się frajerować bilowi i jego trefnemu programowi
    ... Zaznaczam .. Kiwają mnie za moją kasę ... Jeśli bezpłatne
    oprogramowanie mnie wykiwa - będę wiedział dlaczego ...(bezpłatne)

    > ja np uwazam, ze frajerzy to studiuja w prywatnych uczelniach a jakos tego
    > faktu nie rozglaszam za kazdym razem, gdy sie dowiem czegos nowego - np. ze

    A ja jak mam coś do powiedzenia, to mówię to ... Wolność słowa ..
    pomijam, że mogę dostać w ryj ... Mierz siły na zamiary ... (Nie oznacza
    to "stul pysk i siedź w kącie)

    > pracownicy AGH traktuja WSZIB i ich studentow jak dojna, glupia krowe z
    > duzymi wymionami a nie jak prawdziwa uczelnie z prawdziwymi studentami

    Co robić ...

    Producent IE władował użytkowników CITI w KANAŁ ... naprawdę duży KANAŁ
    ... gdyby ta akcja była lepiej zorganizowana , nie jeden człowiek mógł
    być pozbawiony majątku zbieranego przez całe życie ...I do kogo miałby
    się udać, gdyby nie wykryto sprawcy (odszkodowanie) .. bo przecież nie
    do CITI - oni nie są odpowiedzialni .. Odpowiedzialny jest MS - Idziesz
    do nich ... a tam mówią tak : Cieciu ... kupiłeś, zapłaciłeś, a w
    licencji jest wyraźnie napisane - Nie odpowiadamy ;)

    Tylko frajer może podnosićlarum w tej syt ... Tylko FRAJER GODZI SIĘ NA
    ICH WARUNKI ... (Dlatego zawsze też drażnią mnie posty ludzi
    zszokowanych egzekucją- a przecież wyrazili na to zgodę w umowie z
    bankiem ...) ...

    Frajerstwo ;)

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?