  • 21. Data: 2004-02-05 19:57:26
    Temat: Re: Frajerzy z Internet Explorer
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message
    news:Xns9486AE569B3F5raf256com@213.180.128.20...
    > Masz racje, ale ciagle nie widze sensu w lataniu rozsypujacego sie malucha
    > gdy za darmo mozesz miec mercedesa.

    Co prawda powolnego i pamieciozernego ale ok.

  • 22. Data: 2004-02-05 20:03:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 5 Feb 2004 20:34:01 +0100, w <bvu5r8$lj5$1@inews.gazeta.pl>, "xfenit"
    <o...@b...pl> napisał(-a):

    > Rozumiesz maly niedowartosciowany czlowieczku?

    I ty głąbie piszesz o kulturze...

  • 23. Data: 2004-02-05 20:18:38
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    wasylek@remove_me.clubbing.pl news:bvu78i$2fsn$1@mamut.aster.pl

    > Co prawda powolnego i pamieciozernego ale ok.

    Co do Linux, to daje sie on nawet uruchomic i sensowanie dzialac na 486 z
    24 mb pamieci i na inych tego typu zabytkach.

    A od Penium-133 / 64 mb mozna juz w miare normalnie pracowac biurowo, czego
    o chociaby WinXP powiedziec sie raczej nie da.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 24. Data: 2004-02-05 20:19:47
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    o...@b...pl news:bvu3ji$c4o$1@inews.gazeta.pl

    > pomijajac juz sprawe zasadnosci tego posta, obrazasz uzytkownikow IE
    > nazywajac ich *frajerami* - ciezko jest napisac g.....IE, uzytkownicy
    > IE po raz kolejny zagrozeni itp?

    "Frajerzy z Internet Explorer"

    Przeczytaj prosze dokladnie ze zrozumieniem w/w temat, oraz porownaj go z
    chociazby:

    "Wszyscy z Internet Explorer to Frajerzy"

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 25. Data: 2004-02-05 20:21:28
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    wasylek@remove_me.clubbing.pl news:bvu735$2fjo$1@mamut.aster.pl

    > [.....]
    > Nie nie i jeszcze raz nie. to glupota i debilizm uzytkownikow.

    Ogolnie - tak, blad ludzki jest potrzebny, ale to dzieki IE nawet mimo

    1) sprawdzenia czy adres w pasku adresu jest poprawny
    2) sprawdzenia czy strona wyglada na strone banku
    3) sprawdzenia czy certyfikat dziala poprawnie, tzn czy nikt nie podslucha
    polacczenia

    i tak mozna narobic sobie klopotow niestety.

    Chociaz faktycznie - klikanie w taki podjerzany email to juz nie jest zbyt
    madre.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 26. Data: 2004-02-05 20:34:27
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Radosław Popławski:

    > I ty głąbie piszesz o kulturze...

    lol

    --
    xfenit

  • 27. Data: 2004-02-05 20:36:00
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj:

    > "Frajerzy z Internet Explorer"
    >
    > Przeczytaj prosze dokladnie ze zrozumieniem w/w temat, oraz porownaj go z
    > chociazby:
    >
    > "Wszyscy z Internet Explorer to Frajerzy"

    tak, jednak nie umiesz odmieniac przez przypadki

    --
    xfenit

  • 28. Data: 2004-02-05 21:19:48
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Masz racje, ale ciagle nie widze sensu w lataniu rozsypujacego sie malucha
    > gdy za darmo mozesz miec mercedesa.

    Nazwanie Szkapy mercedesem to duza przesada.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 29. Data: 2004-02-05 21:21:10
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    Zły link.
    Prawidłowy to link do Opery lub...

    Do opery chodze, jak mam ochote na muzyke powazna. A wszczynanie dyskusji na
    temat 'genialnosci' róznych przegladarek to NTG.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 30. Data: 2004-02-05 22:42:17
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 5 Feb 2004 12:56:49 +0100, "Lesio5" <I...@w...pI> wrote:

    >Link do sciagniecia patcha
    >http://tinyurl.com/2u2d5

    dobra, dobra. to pewnie jakas podstawiona przez Ciebie strona z Twoim
    wlasnym patchem :)))
    na wszelki wypadek wchodze na link Mozillą :)

    PG