  • 11. Data: 2002-01-04 09:57:37
    Temat: Re: Fortis - zlozylem wniosek :)
    Od: m...@a...net.pl

    >A ja wlasnie zrezygnowalem z zalozenia e-pakietu
    >Podwyzka oplat spowodowala, ze stal sie on dla mnie zupelnie
    >nieoplacalny.

    Grrr...
    Mnie zmiana oplat zaskoczyla miedzy wyslaniem wniosku a
    podpisaniem umowy w oddziale.
    Byc moze niedlugo potestuje zamykanie konta w Fortisie.

    Michal.

  • 12. Data: 2002-01-04 10:07:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Hę? A Fortis w ogóle przewiduje JAKIEKOLWIEK karty poza VE do epakietu? Na
    > www nic o tym nie ma...

    W reklamach poczatkowych i w wypowiedziach na lamach prasy bylo ze daja
    popol roku VC.

    Posiadacz e-Pakietu w momencie otwarcia rachunku otrzymuje: bezpłatną kartę
    Visa Electron, która pozwala na bezpłatne wypłaty gotówki we wszystkich
    bankomatach; po trzech miesiącach tzw. limit debetowy (ustalany
    indywidualnie na podstawie bieżących wpływów na rachunek); po upływie
    sześciu miesięcy kartę VISA Classic. Wszelka korespondencja z bankiem odbywa
    się przez Internet, toteż stosowne wnioski wysyła się korzystając z systemu
    Pl@net.

    http://www.fortisbank.com.pl/reports/press/PressRele
    ase200105PL.html

    :)

    Dlatgego sepie i czekam.
    Pol roku od pierwszego wplywu minelo - a w tabeli widzialem ze karta -
    oplaty jak dla srebrnego i zlotego pakietu

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 13. Data: 2002-01-04 11:45:33
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <m...@a...net.pl> wrote in message news:a13uah$dkc$2@news.tpi.pl...
    > Grrr...
    > Mnie zmiana oplat zaskoczyla miedzy wyslaniem wniosku a
    > podpisaniem umowy w oddziale.
    > Byc moze niedlugo potestuje zamykanie konta w Fortisie.

    Podpisałeś cokolwiek? Jeśli nie - to co masz zamykać :-)))

    K. Kowalski

  • 14. Data: 2002-01-04 12:11:46
    Od: "Adam" <k...@i...com>

    > bankomatach; po trzech miesiącach tzw. limit debetowy (ustalany
    > indywidualnie na podstawie bieżących wpływów na rachunek); po upływie
    Taaak. Jak masz umowę o pracę. Wkurzyli mnie tym.

    pozdrawiam
    Adam

  • 15. Data: 2002-01-04 12:17:37
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Podpisałeś cokolwiek? Jeśli nie - to co masz zamykać :-)))

    czy ktoś wie czy Fortis stwarza jakieś problemy z zamykaniem u nich konta ???
    i ew. jak przebiega proces ?? czy ktoś już zamykał ?

  • 16. Data: 2002-01-04 13:05:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Taaak. Jak masz umowę o pracę. Wkurzyli mnie tym.

    No ogolnie palanty sa w bankach - ciekawe jak zareaguja jak zobacza lokate -
    wyzalowalem tych kilku zlotych i u nich na pol roku zalozylem... Obaczymy co
    to bedzie

  • 17. Data: 2002-01-04 13:41:53
    Od: Jan Słupicki <j...@m...pl>

    > O VC - w e-pakiecie - obaczymy co z tego wyniknie :)))
    > Mam nadzieje, ze nie beda chamy i dadza...

    Mi powiedzieli, że do e-pakietu nie przewidują :-(

    --
    Jan Słupicki

  • 18. Data: 2002-01-04 14:16:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mi powiedzieli, że do e-pakietu nie przewidują :-(

    Ale sie ich sluchac.
    Najpierw pisali - ze bedzie po pol roku.
    Potem, ze nie przeiwduja.
    A teraz w TOiP widze, ze znowu jest...
    Pol roku minelo wiec obaczymy co wymysla. Jak beda chcieli dokumentow o
    zatrudnieniu - znacyz sie.. wydaja :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 19. Data: 2002-01-04 19:55:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 4 Jan 2002 00:02:24 +0100, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >hmmm a jak jest z dostepnoscia VC w Multi - mam tam konto ok 2 miesiecy -
    >wplywy powyzej 1k - niestety nie z umowy o prace.

    Po trzech miesiacach wplywow na min. 1kzl powinienes dostac. Umowa o
    prace nie jest tu wymagana.

    Mysle, ze bez problemow.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 20. Data: 2002-01-04 20:00:48
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 4 Jan 2002 15:16:25 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Pol roku minelo wiec obaczymy co wymysla. Jak beda chcieli dokumentow o
    >zatrudnieniu - znacyz sie.. wydaja :)

    Albo przeczytali na pbb, ze tego im nie bedziesz w stranie dostarczyc,
    wiec w ten sposob spokojnie cie splawia ;-)))