  • 1. Data: 2002-01-03 13:50:48
    Temat: Mam chyba chore oczy!!!
    Od: "Łukasz Kurnik" <m...@p...onet.pl>

    Czy ja dobrze widzę, że w BPH SBI kosztuje 8 złotych/m-c do konta
    studenckiego + 1,5 za prowadzenie rachunku to razem 9,5!!! Zaraz się tam
    wyieram i zamykam rachunek!!

  • 2. Data: 2002-01-03 16:40:51
    Temat: Re: Mam chyba chore oczy!!!
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    "Łukasz Kurnik" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy ja dobrze widzę, że w BPH SBI kosztuje 8 złotych/m-c do konta
    > studenckiego + 1,5 za prowadzenie rachunku to razem 9,5!!!

    Dobrze widzisz, ale opłata wynosi 3 PLN. Zadzwoniłem na Infolinię - tylko ze
    w sprawie zwykłego Sezamu (wg taryfy opłata wynosi 0 PLN).

    Ale jak to Pani mi wytłumaczyła - "tabela się troszkę przesunęła" i "rodzaj
    usługi nie pokrywa się z wysokością opłąty"
    czyli za SBI do Sezamu jest 8PLN a dla studentów 3 PLN

    > Zaraz się tam
    > wyieram i zamykam rachunek!!

    Tą decyzję podjąłem już dzisiaj.

    Pozdrowienia